Поставка здійснюється щоденно з 07:00 до 09:00 протягом 24 годин після отримання заявки в телефонному режимі або електронною поштою від представників Замовника в кількості та асортименті, що зазначені в такій заявці. Постачальник з кожною партією товару передає Замовнику накладну та документ, що засвідчує якість поставленого товару. Кожна партія Товару має супроводжуватися документами (накладними та документами, які засвідчують якість та безпеку Товару, що є предметом закупівлі – декларація виробника/сертифікат відповідності/експертний висновок/санітарно-гігієнічний висновок, тощо). Транспорт на якому поставляється товар повинен мати копію договору на 2025рік, та відмітку про проходження санітарної обробки
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 345 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Стрийська гімназія імені Героя України Тараса Бобанича Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 22416155 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Леся Лазор |
| Телефон: | +380324557119 |
| E-mail: | stryiska9schoola@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 82400, Україна, Львівська область,місто Стрий, вул. Грабовецька, будинок 23 |
0 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.