Закупівлю оголошено - 24-01-2025, 11:51. Дата останніх змін - 24-01-2025, 11:51

Сирні продукти

Сирні продукти... Державна закупівля - UA-03a941c782194e8a80c00d764b5574da Сирні продукти від замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАРВАНЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ ЯКУШИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" від 24.01.2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-24-006483-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-24-004717-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-01-2025, 11:51
по 29-01-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
68020
68 020 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАРВАНЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ ЯКУШИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
ЄДРПОУ:26235456 Досьє YouControl
Контактна особа:Мельник Вадим Олександрович
Телефон:380976165810
E-mail:zarvancischool@ukr.net
Місцезнаходження:
23223, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н, село Зарванці, ВУЛИЦЯ КЛУБНА, будинок 1
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421

60
кілограм
Україна ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)такАктивна24-01-2025, 11:51
Добавкибез добавокАктивна24-01-2025, 11:51
Масова частка жирувід 45 до 45Активна24-01-2025, 11:51
БезлактознийНіАктивна24-01-2025, 11:51
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир кисломолочний 9%

238
кілограм
Україна ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БезлактознийНіАктивна24-01-2025, 11:51
Масова частка жиру9.0Активна24-01-2025, 11:51
ДобавкиНіАктивна24-01-2025, 11:51
Відповідність ДСТУ 4554ТакАктивна24-01-2025, 11:51
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 11:51:38
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 11:51:10
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за товар здійснюються протягом 30 календарних днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки між сторонами проводяться в національній валюті України - гривні. Вид розрахунків – безготівковий, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ