Закупівлю оголошено - 24-01-2025, 08:40. Дата останніх змін - 24-01-2025, 08:40

Макаронні вироби, група В, клас перший за кодом ДК 021:2015- 15850000-1 Макаронні вироби

Макаронні вироби, група В, клас перший за кодом ДК 021:2015- 15850000-1 Макаронні вироби... Державна закупівля - UA-2025-01-24-000367-a Макаронні вироби, група В, клас перший за кодом ДК 021:2015- 15850000-1 Макаронні вироби від замовника Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради від 1/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-24-000367-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-24-000473-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-01-2025, 08:40
по 29-01-2025, 08:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
170000
170 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
ЄДРПОУ:02146920 Досьє YouControl
Контактна особа:Баковець Анастасія Олександрівна
Телефон:380974645784
E-mail:anastasiia.bakovets@gmail.com
Місцезнаходження:
29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул. Грушевського, буд. 53
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Макаронні вироби, група В, клас перший, ДСТУ 7043

5 000
кілограм
Україна ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КласпершийАктивна24-01-2025, 08:40
ГрупаВАктивна24-01-2025, 08:40
Відповідність ДСТУ 7043ТакАктивна24-01-2025, 08:40
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 08:40:21
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 08:39:54
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом післяоплати Замовником. Факт передачі Постачальником та приймання Замовником Товару підтверджується видатковою накладною за підписом із зазначенням прізвища та ініціалів уповноважених осіб Сторін та скріплюється печатками (у разі використання). Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в Договорі, на підставі видаткової накладної за поставлений товар та наданого рахунку на оплату товару, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником вище зазначених документів. У випадку затримки оплати Замовником як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти календарних днів з моменту надходження коштів на рахунок
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ