Закупівлю оголошено - 23-01-2025, 13:45. Дата останніх змін - 23-01-2025, 13:52

«ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі фрукти та горіхи (Овочі для закладів освіти Святошинського району)»

«ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі фрукти та горіхи (Овочі для закладів освіти Святошинського району)»... Державна закупівля - UA-2025-01-23-010485-a «ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі фрукти та горіхи (Овочі для закладів освіти Святошинського району)» від замовника Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації від 1/23/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-23-010485-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-23-012831-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-01-2025, 13:45
по 28-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-01-2025, 13:45
по 31-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2898304
2 898 304 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:14 491,52 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37498536 Досьє YouControl
Контактна особа:Джулай Карина Юріївна
Телефон:+380931185310
E-mail:tender.uos@gmail.com
Місцезнаходження:
03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«ДК 021:2015 - 03220000-9 Овоч ...
2 898 304 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капуста цвітна

6 250
кілограм
03148 Україна м. Київ за адресами згідно Дислокації, що визначена у Додатку 2 до проєкту договору (згідно Додатку 3 до тендерної документації)
по 31-12-2025
03221000-6
Овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капуста пекінська

8 250
кілограм
03148 Україна м. Київ за адресами згідно Дислокації, що визначена у Додатку 2 до проєкту договору (згідно Додатку 3 до тендерної документації)
по 31-12-2025
03221000-6
Овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Часник

760
кілограм
03148 Україна м. Київ за адресами згідно Дислокації, що визначена у Додатку 2 до проєкту договору (згідно Додатку 3 до тендерної документації)
по 31-12-2025
03221000-6
Овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Петрушка зелена свіжа

1 255
кілограм
03148 Україна м. Київ за адресами згідно Дислокації, що визначена у Додатку 2 до проєкту договору (згідно Додатку 3 до тендерної документації)
по 31-12-2025
03221000-6
Овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кріп зелений свіжий

1 255
кілограм
03148 Україна м. Київ за адресами згідно Дислокації, що визначена у Додатку 2 до проєкту договору (згідно Додатку 3 до тендерної документації)
по 31-12-2025
03221000-6
Овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Цибуля зелена свіжа

1 255
кілограм
03148 Україна м. Київ за адресами згідно Дислокації, що визначена у Додатку 2 до проєкту договору (згідно Додатку 3 до тендерної документації)
по 31-12-2025
03221000-6
Овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Перець свіжий

5 200
кілограм
03148 Україна м. Київ за адресами згідно Дислокації, що визначена у Додатку 2 до проєкту договору (згідно Додатку 3 до тендерної документації)
по 31-12-2025
03221000-6
Овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Баклажани свіжі

5 200
кілограм
03148 Україна м. Київ за адресами згідно Дислокації, що визначена у Додатку 2 до проєкту договору (згідно Додатку 3 до тендерної документації)
по 31-12-2025
03221000-6
Овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гарбуз столовий свіжий

5 350
кілограм
03148 Україна м. Київ за адресами згідно Дислокації, що визначена у Додатку 2 до проєкту договору (згідно Додатку 3 до тендерної документації)
по 31-12-2025
03221000-6
Овочі


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:23-01-2025, 13:52:10
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-01-2025, 13:45:43
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-01-2025, 13:45:43
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-01-2025, 13:45:43
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:23-01-2025, 13:45:43
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 13:45:40
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 13:45:40
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 13:45:40
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 13:45:40
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 13:45:40
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 13:45:40
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 13:45:40
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 13:45:40
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 13:45:40
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 13:45:40
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 13:45:40
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 13:45:40
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 13:45:40
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 13:45:40
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 13:45:40
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 13:45:40
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 13:45:40
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Для підтвердження даного кваліфікаційного критерію: учасники у складі пропозиції надають: 1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання договору; 1.2. Правові підстави наявності обладнання, матеріально технічної бази та технологій, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України (кольорові скан-копії оригіналів документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (витяг (свідцтво) про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу, тощо) дійсних продовж 2025 року. У разі оренди надати: - скан- копію оригіналу документу на право власності Орендодавця; - скан- копію оригіналу банківського документу про сплату оренди за останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції Учасника. 1.3. Кольорова скан-копія оригіналу експлуатаційного дозволу Учасника. 1.4. Копію рішення (витяг, лист) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при реалізації харчових продуктів; Також надати Витяг з Державного реєстру потужностей операторів ринку (для постачальників сировини та харчових продуктів). 1.5. Кольорові скан-копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника (не менше двох), на яких будуть здійснюватися постачання продукції. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника або Орендодавця (не менше двох), з яким у нього укладений договір, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати перевізнику або Орендодавця та підтверджені документально: -скан-копію оригіналу правовстановлюючих документів перевізника або орендодавця на автотранспорт; -скан-копію оригіналу банківського документу про оплату оренди автотранспорту за останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції Учасника. 1.6. Кольорову скан-копію оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі (протягом 2025 року), про надання транспортних послуг (або договір оренди транспорту), в якому зазначений перелік автомобілів (не менше двох), які будуть використані учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі – в разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції.
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 13:45:40
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складена та подана в електронному вигляді згідно нижче вказаної таблиці*, з інформацією про склад працівників що перебувають у трудових відносинах з учасником та які будуть залучені до виконання умов договору та/або безпосередньо мають відношення до цієї процедури закупівлі та її виконання. 2.2. Учасник повинен мати в наявності офіційно працевлаштованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що перебувають на посаді(професії), згідно Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 (далі по тексту – КП)**: 2.3. Працівник(и),у кількості не менше двох осіб, що відповідає за перевезення та доставку товару(вантажу), в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): водій («водій автотранспортних засобів - код КП 8322»); 2.4. Працівник(и) ,у кількості не менше двох осіб, що відповідає за супровід під час доставки товару(вантажу), забезпечує його збереження, їх приймання та видачу у встановленому порядку з відповідними документами, в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): експедитор («експедитор транспортний – код КП 3422»); 2.5. Працівник(и), що відповідає за вантаження, вивантаження і внутрішньоскладське перероблення вантажів: сортування, укладання, перенесення, переважування, фасування тощо , в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): вантажник («вантажник – код КП 9333»); 2.5. Працівник(и) що відповідає за нагляд складу та керує роботою складу з приймання, зберігання та відпускання товарно – матеріальних цінностей, їх збереження та сам процес зберігання, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): завідувач складу («завідувач складу – код КП 1226.2 ») та/або комірник («комірник – код КП 9411 »); 2.6. Працівник(и) що відповідає та забезпечує введення бухгалтерського обліку, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): бухгалтер («бухгалтер - код КП 3433) та/або головний бухгалтер («головний бухгалтер – код КП 1231 ») ; 2.7. Працівник(и) що керує згідно з чинним законодавством виробничо- господарською та фінансово-економічною діяльністю підприємства, відповідає за наслідки прийнятих рішень, збереження та ефективне використання майна підприємства, а також фінансово-господарські результати, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): керівник та/або директор («директор – код КП 1210.1 ») ; 2.8. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - Скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників, згідно довідки (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу). В медичних книжках повинно бути зазначено періодичність проходження медичних оглядів, а також що такі працівники працюють в учасника, а також наявна відмітка про вчасне проходженням ними медоглядів та допуск до роботи, згідно з професією/посадою(відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України 23.07.2002 № 280); - Скан-копії оригіналів, або скан-копії завірених печаткою медичного закладу карток огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. - Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. - Кольорові скан-копії оригіналів водійських посвідчень водіїв, що будуть залучені до поставок. - кольорові скан-копії оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод) працівників зазначених у довідці)
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 13:45:40
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: 3.1. Довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) – договір на поставку продукції, що є предметом цієї закупівлі із зазначенням назви, адреси замовників; П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників, суму виконаних зобов’язань по договору яким постачався товар. * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір щодо поставку товару за предметом закупівлі. 3.2. Кольорова скан-копія/копії оригіналів аналогічних договорів в повному обсязі, що наведені в довідці про виконання аналогічного/аналогічних договорів (аналогічними є договори стосовно предмету закупівлі) з обов’язковим зазначенням в специфікації предмету закупівлі та обсягу; 3.3. Лист(и) – відгуки на фірмовому бланку, належно оформлені, (повинні містити: вихідний номер та дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печаті (якщо печатка передбачена для даного підприємства)), про співпрацю з Учасником від Замовників на товари, що є предметом, що зазначені у п.п. 3.1. 3.4. Надати оригінали актів-прийому передачі або видаткових накладних, або інші документи, що підтверджують виконання вище зазначених договору (ів) (можна не в повному обсязі).
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-01-2025, 13:45:40
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ