Закупівлю оголошено - 22-01-2025, 12:27. Дата останніх змін - 27-02-2025, 16:21

Молоко згущене з цукром

Молоко згущене з цукром... Державна закупівля - UA-2025-01-22-007872-a Молоко згущене з цукром від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 1/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-22-007872-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-01-2025, 12:27
по 28-01-2025, 14:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-01-2025, 14:00
по 11-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 11-02-2025, 11:27
по 11-02-2025, 12:14

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
6487200
6 487 200 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:64 872 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:64 872 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Лук’янчук Тетяна Віталіївна
Телефон:380445276644
E-mail:TLukianchuk@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
8



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Молоко згущене з цукром
6 487 200 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 11-02-2025, 11:27
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко згущене з цукром

51 000
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 31-07-2025
15510000-6
Молоко та вершки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТ КОМПАНІ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-02-2025 по 26-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Україна, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр.Поля Олександра, будинок 104А, 49000, Кашкарова Наталія Олександрівна
Остаточна пропозиція:
6 008 616 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 138 360 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-02-2025, 08:39

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-02-25, 16:24:49
24

___18.02.2025 року _____ ТОВ «ЮТ КОМПАНІ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «ЮТ КОМПАНІ» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 15510000-6 «Молоко та вершки» (Молоко згущене з цукром), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-01-22-007872-a.. 18 лютого 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ «ЮТ КОМПАНІ» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. На виконання вимоги Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати цінову пропозицію за підписом уповноваженої особи Учасника (Додаток №2). У складі пропозиції учасника ТОВ «ЮТ КОМПАНІ» надано документ «цінова пропозиція» від 07.02.2025 р. № 05, проте, надана цінова пропозиція не містить інформації щодо державного стандарту. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - цінова пропозиція за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) (Додаток №2). Уповноважена особа Тетяна ЛУК’ЯНЧУК

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-02-25, 16:24:49
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-22-007872-a-c1
Номер договору:
56-25
Дата підписання договору:
27-02-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 27-02-2025 по 31-12-2025
6 006 780 UAH
Ціна договору
5 005 650 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО МІЛК ГРУП"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-02-2025 по 21-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул.Старокозацька, будинок 38, приміщення, 1, 49000, Олена Дрок
Остаточна пропозиція:
5 866 020 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 321 960 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 17-02-25, 09:12:41
24

___17.02.2025 року _____ ТОВ «ДНІПРО МІЛК ГРУП» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «ДНІПРО МІЛК ГРУП» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 15510000-6 «Молоко та вершки» (Молоко згущене з цукром), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-01-22-007872-a.. 17 лютого 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ «ДНІПРО МІЛК ГРУП» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 4.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Розмір забезпечення пропозиції: 64 872,00 грн. (шістдесят чотири тисячі вісімсот сімдесят дві гривні 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ «ДНІПРО МІЛК ГРУП» містяться: - ГАРАНТІЯ № 118/2025/ЗОД-МСБ-Г від 31.01.2025 року підписана кваліфікованим електронним підписом Начальника управління документарних операцій департаменту структурованого фінансування АБ «УКРГАЗБАНК». - копія ДОВІРЕНОСТІ від 29.12.2023 року № 387 видана від АБ «УКРГАЗБАНК» в особі виконуючого обов’язки Голови Правління АБ «УКРГАЗБАНК» Морозова Родіона Валерійовича на Начальника управління документарних операцій департаменту структурованого фінансування АБ «УКРГАЗБАНК» Погорєлову Олену Петрівну. Дана Довіреність від 29.12.2023 року № 387 видана/підписана В. о. Голови Правління АБ «УКРГАЗБАНК» Морозовим Родіоном Валерійовичем. Однак, всупереч вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на Довіреність від 29.12.2023 року № 387 не накладено кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ. 2. На виконання вимоги Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції учасника ТОВ «ДНІПРО МІЛК ГРУП» надано документ від 29.01.2025 р. №38 «Цінова пропозиція» в якому зазначено найменування товару «молоко згущене з цукром», ДСТУ 4274:2019 «Консерви молочні. Молоко незбиране згущене з цукром. Технічні умови» проте, разом з тим, надана цінова пропозиція не містить інформації щодо виробника товару, що пропонується учасником. Також, на виконання п. 1 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником надано документ від 29.01.2025 р. № 39 «Гарантійний лист» в якому ТОВ «ДНІПРО МІЛК ГРУП» зазначає, що є виробником товару предмету закупівлі «молоко незбиране згущене з цукром» та надає гарантії про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам визначеним у Додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник підтверджує, що запропонований товар відповідає ДСТУ 4274:2019. Також, на виконання п. 2 Додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозиція учасника містить експертний висновок від 11 листопада 2024 року № 003556 п/2443 (замовник ТОВ «ДНІПРО МІЛК ГРУП») та декларацію виробника (свідоцтво про якість) ТОВ «ДНІПРО МІЛК ГРУП» (зразок), що підтверджують відповідність запропонованого учасником товару ДСТУ 4274:2019. Ураховуючи викладене вище, усі подані учасником документи підтверджують відповідність запропонованого ТОВ «ДНІПРО МІЛК ГРУП» товару до предмету закупівлі, проте документ від 29.01.2025 р. № 38 «Цінова пропозиція» містить неповну інформацію щодо найменування запропонованого учасником товару та разом з тим, не містить інформації щодо виробника товару. 3. На виконання вимоги п. 2 Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції має надати сканований оригінал/копію Статуту (для юридичних осіб) або інший установчий документ, з усіма змінами та доповненнями. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора додатково необхідно надати Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу. У разі діяльності Учасника на основі Модельного статуту у складі пропозиції надається копія рішення засновника про діяльність товариства на основі Модельного статуту та відповідний цифровий код модельного статуту На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ «ДНІПРО МІЛК ГРУП» надано документ «15. Статут 2023 від 21.09 н.р.pdf файл», який не містить відмітки державного реєстратора, разом з тим надано документ «16. Довідка код доступу.pdf файл», який містить інформацію про код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Проте, вимогами п. 2 Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що у випадку відсутності відмітки державного реєстратора учаснику додатково необхідно надати Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу.. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління); - цінова пропозиція за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) (Додаток №2); - опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу Уповноважена особа Тетяна ЛУК’ЯНЧУК

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 18-02-25, 09:12:41
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 11-02-2025 по 19-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, місто Суми, ПРОСПЕКТ КУРСЬКИЙ, будинок 26/2, 40020, Альона Рябко
Остаточна пропозиція:
5 823 180 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 890 500 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-02-25, 14:15:12
24

___12.02.2025 року _____ ТОВ «ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 15510000-6 «Молоко та вершки» (Молоко згущене з цукром), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-01-22-007872-a. 12 лютого 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ «ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. На виконання вимоги Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції учасника ТОВ «ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА» надано документ від 10.02.2025 р. № 02-10/25 «Цінова пропозиція» в якому зазначено найменування товару «молоко згущене з цукром/ДСТУ 4174:2019». Разом з тим на виконання п. 1 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником надано документ від 10.02.2025 р. № 02-10/23 «Гарантійний лист» в якому зазначено конкретне найменування запропонованого учасником товару «молоко незбиране згущене з цукром «Преміум»» також на виконання п. 2 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником надано документ «декларацію виробника» від 06.02.2025 року № 150 в якій зазначено назву продукції «молоко незбиране згущене з цукром «Преміум»». Ураховуючи викладене, документ від 10.02.2025 р. № 02-10/25 «Цінова пропозиція» містить інформацію щодо найменування товару не в повному обсязі, яка в свою чергу зазначена в вище перелікованих документах. 2. Відповідно до п. 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник у складі пропозиції має надати: 3.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2020-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. 3.2. Оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 3.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його повне виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 15510000-6 «Молоко та вершки». На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ «ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА» надана довідка про наявність виконання аналогічного договору від 10.02.2025 р. № 02-10/17, яка містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору купівлі –продажу від 09 грудня 2024 р. №09/12-2024 та стан виконання договору 2024 рік (договір виконано в повному обсязі). Проте, на підтвердження інформації, яка міститься у вищезазначеній довідці, учасником надано копію договору купівлі – продажу від 20.01.2025 № 20/01-2025 (видаткова накладна від 20.01.2025 р. № 84, платіжна інструкція від 10.02.2025 р. № 170) та разом з тим довідка про наявність виконання аналогічного договору від 10.02.2025 р. № 02-10/17 не містить інформації щодо коду ЄДРПОУ контрагента, з яким укладено договір. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - цінова пропозиція за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) (Додаток №2); - довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2020-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. Оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його повне виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 15510000-6 «Молоко та вершки». Уповноважена особа Тетяна ЛУК’ЯНЧУК

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-02-25, 14:15:12

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 823 180 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 890 500 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
10-02-2025, 20:56:31
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО МІЛК ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 866 020 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 321 960 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-02-2025, 21:13:52
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТ КОМПАНІ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 008 616 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 138 360 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
10-02-2025, 17:59:19
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ПРОДСЕРВІС М"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 049 008 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 181 200 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
10-02-2025, 20:17:05
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 106 628 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 407 640 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
10-02-2025, 19:46:18
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 168 960 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 364 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
10-02-2025, 20:00:04
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено22-01-2025, 12:27:46
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 09:20:20
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 12:27:38
        Інший
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 12:27:38
        Інший
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 12:27:38
        Інший
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 12:27:38
        Інший
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 12:27:38
        Інший
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 12:27:38
        Інший
        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 09:20:11
        Інший
        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 09:20:10
        Інший
        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 09:20:10
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Молоко згущене з цукром
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Розмір забезпечення пропозиції: 64 872,00 грн. (шістдесят чотири тисячі вісімсот сімдесят дві гривні 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 12:27:38
          2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Молоко згущене з цукром
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Форма забезпечення
          Гарантія фінансової установи
          Банківська гарантія
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 12:27:38
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          30
          Пошук... день
          день
          30 календарних днів
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 12:27:38
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          1
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від ціни договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю та має право вимагати платіж (суму гарантії) пропорційно від частини невиконаних Переможцем зобов’язань: 1) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі порушення Переможцем строків постачання Товару; 2) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі поставки Товару неналежної якості; 3) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі повідомлення Переможцем Замовника про неможливість виконання своїх зобов’язань за Договором, незалежно від причин їх виникнення. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, визначеного договором про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації.
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 12:27:38
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ