Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 172 247,88 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 861,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК" |
| ЄДРПОУ: | 16502790 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Котова |
| Телефон: | +380442050506 |
| E-mail: | o.kotova@artek.ua |
| Місцезнаходження: | 04075, Україна, м. Київ,м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» (код ЄДРПОУ – 43737377) виникла необхідність більш детального розгляду тендерної пропозиції щодо відповідності учасника кваліфікаційним та технічним вимогам, визначених замовником в тендерній документації, що в свою чергу вимагає продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, відповідно до вимог статті 29 Закону.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» (код ЄДРПОУ – 43737377) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Згідно пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про працівників, зокрема водіїв, експедиторів, комірників, вантажників тощо, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи. З метою підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасник надає їхні: • особисті медичні книжки, за формою № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р.) з відміткою про пройдений медичний огляд; • медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.; • у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, необхідно надати документи, що підтверджують трудові відносини між Учасником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) (трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) або накази на призначення або інший офіційний документ, що підтверджує трудові правовідносини); • у разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів, необхідно надати документи, що підтверджують трудові відносини між Перевізником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору). Товариством з обмеженою відповідальністю «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» (код ЄДРПОУ – 43737377) у складі тендерної пропозиції надано довідку № 1 від 28.01.2025 р. (файл «Довідка щодо працівників ГСД.pdf»), яка не містить інформації щодо спеціальності за освітою працівників, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору). Крім того, у складі тендерної пропозиції Товариством з обмеженою відповідальністю «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» (код ЄДРПОУ – 43737377) не надано документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) (трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) або накази на призначення або інший офіційний документ, що підтверджує трудові правовідносини). 2) Згідно Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації Замовника, інформація про безпечність харчових продуктів (запропонованого товару) вимогам чинного законодавства в сфері безпечності харчових продуктів, повинна бути підтверджена наступними документами: - сертифікатом який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) Учасника або Перевізника (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігача (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, при умові, що для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо)) відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; - актом, складеним за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 446 від 08 серпня 2019 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 серпня 2019 року за № 980/33951), датованим не більше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції; - cертифікатом який посвідчує, що система екологічного управління Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; - cертифікатом який посвідчує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; - для підтвердження наявності транспортних засобах надати фотографії автомобілів з номерними знаками, які будуть використовуватися для перевезення продуктів харчування; - документами, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством; - гарантійним листом, складеним у довільній формі щодо забезпечення якості товару та своєчасної його поставки до місця доставки (поставка згідно заявок та залишковий термін зберігання отриманого продукту має бути не менше 85% від загального); - інформаційною довідкою, складеною в довільній формі щодо походження продукції із зазначенням країни виробника. Товариством з обмеженою відповідальністю «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» (код ЄДРПОУ – 43737377) у складі тендерної пропозиції не надано: - сертифікату який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) Учасника або Перевізника (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігача (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, при умові, що для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо)) відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; - cертифікату який посвідчує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції. Товариству з обмеженою відповідальністю «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» (код ЄДРПОУ – 43737377) необхідно усунути наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про працівників, зокрема водіїв, експедиторів, комірників, вантажників тощо, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи; - надати документи, що підтверджують трудові відносини між Учасником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) (трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) або накази на призначення або інший офіційний документ, що підтверджує трудові правовідносини); - надати сертифікат який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) Учасника або Перевізника (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігача (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, при умові, що для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо)) відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; - надати cертифікат який посвідчує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.