Поставка Товару здійснюється Постачальником відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений умовами даного Договору, протягом 5 робочих днів з моменту отримання замовлення. В ціну товару входить доставка товару та розвантаження на склад Замовника. При укладені договору учасник переможець зобов'язаний надати документи щодо наявності в нього експлуатаційного дозволу та документальне підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку; документи, що підтверджують застосовування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (форма затверджена Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2023 року № 1503, форма затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року № 446 ). При кожному постачанні товару постачальник надає копії документу (документів), що засвідчує якість та безпечність харчової продукції (на кожну партію товару)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 480 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Городнянський психоневрологічний інтернат |
| ЄДРПОУ: | 03189920 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кривець Марина Юріївна |
| Телефон: | +380464524851 |
| E-mail: | marinakrivec1990@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 15100, Україна, Чернігівська область,Городня, вул. Шевченка 108-А., м. Городня, Чернігівська обл., |
1 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.