Період оскарження умов закупівлі - по 26-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 144 456 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 722,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3 |
| ЄДРПОУ: | 37861791 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Рудич Євгенія В'ячеславівна |
| Телефон: | 0677399037 |
| E-mail: | cpmsd3buh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50031, Україна, Дніпропетровська область,КРИВИЙ РІГ, вул. Женевська, буд. 6б |
3 |
Повідомлення про усунення невідповідностей ТОВ «Торговий Дім «Фреш Маркет» Процедура закупівлі проводиться Замовником згідно Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості) (зі змінами). Замовник у пункті 1 розділу ІІІ та додатках № 1, № 4 та № 6 тендерної документації визначив підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі: Перелік документів та/або інформації, які учасник подає у складі тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання п.1 розділу ІІІ та Додатків № 1, № 4 та № 6 до тендерної документації Замовник визначив перелік документів та/або інформації, які учасник подає у складі тендерної документації, замовник вимагав надання наступної інформації: - термін (періоди) постачання товарів: партіями (приблизно один раз на місяць) по заявках Замовника з моменту укладання договору про закупівлю до 25.12.2025 року; - у разі поставки товару неналежної якості або товару, що не буде відповідати вимогам державних стандартів, Продавець зобов’язується за свій рахунок протягом одного календарного дня після отримання повідомлення Покупця усунути недоліки або замінити неякісний товар на товар належної якості; - бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань; - послуги, які обов’язково надає Учасник та включає в ціну товару: податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством; - Учасник повинен забезпечити поставки товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та тендерної документації; - поставка товару повинна здійснюватися у робочі дні та години, за особистої присутності матеріально-відповідальної особи. Також у додатку 1 «Цінова пропозиція» присутня технічна помилка, а саме: Графа «Найменування товару (запропонованого Замовником)» не відповідає графі «Найменування товару (запропонованого Учасником) Враховуючи викладене, Замовник надає Учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, відповідно до п.43 Особливостей та ч.9 ст.26 Закону.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.