Закупівлю оголошено - 20-01-2025, 12:13. Дата останніх змін - 20-01-2025, 12:13

Молоко та вершки

Молоко та вершки... Державна закупівля - UA-2025-01-20-007031-a Молоко та вершки від замовника Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний ліцей" від 1/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-20-007031-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-20-009559-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-01-2025, 12:13
по 23-01-2025, 00:00

Під час укладення договору Постачальник надає Покупцю копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Постачальник гарантує, що Товар, який є предметом Договору належить йому на праві власності або іншому речовому праві, що надає йому право розпоряджатися Товаром, є новим і не був у використанні, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України. Постачальник підтверджує, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить нормам чинного законодавства України та відповідає його вимогам (зокрема, щодо отримання всіх необхідних дозволів та погоджень), а також підтверджує те, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить положенням його установчих документів. Постачальник повинен поставити Замовнику Товар, якість якого відповідає умовам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару. Технічні та якісні характеристики Товару повинні відповідати нормативним актам (державним стандартам/умовам)/технічним регламентам/нормам) (далі — нормативно-технічні документи), вимогам чинного санітарного законодавства України, тощо. Кожна партія товару повинна бути окремо розфасована відповідно до заявки Замовника та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару (копія посвідчення про якість, декларація виробника та ін.) із зазначенням строку придатності, умов зберігання і температурного режиму. Продукти приймаються лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість. Продукція повинна постачатися у пакуванні з відповідним маркуванням. На кожній одиниці фасування або на ярлику, який кріпиться до упаковки, повинне бути маркування, згідно з Законом № 771/97-ВР та Законом № 2639-VIII. Маркування товарів повинно відповідати вимогам Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів». Документи повинні засвідчувати безпечність і якість Товару – ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання (для Товарів, що швидко псуються, термін реалізації і час виготовлення позначаються у годинах).

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
97500
97 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний ліцей"
ЄДРПОУ:22203815 Досьє YouControl
Контактна особа:Шиндир Альона Вікторівна
Телефон:380631549578
E-mail:valyonav@gmail.com
Місцезнаходження:
09300, Україна, Київська область,Білоцерківський район, селище Володарка, вулиця Зарічна будинок 102В
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г

2 500
кілограм
09301 , Україна , Київська область , Білоцерківський район, селище Володарка , вулиця Зарічна будинок 102-В ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна20-01-2025, 12:13
ВидпастеризованеАктивна20-01-2025, 12:13
Маса неттовід 1000 до 1000гАктивна20-01-2025, 12:13
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5%Активна20-01-2025, 12:13
Відповідність ДСТУ 2661ТакАктивна20-01-2025, 12:13
+ -
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:20-01-2025, 12:13:16
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:20-01-2025, 12:13:40
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          14
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ