Закупівлю оголошено - 19-01-2025, 22:54. Дата останніх змін - 19-01-2025, 22:54

ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо (М'якоть без кістки свинна, охолоджена, ДСТУ 4590; Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143; Стегно куряче, охолоджене, ДСТУ 3143) (за рахунок місцевого бюджету)

ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо (М'якоть без кістки свинна, охолоджена, ДСТУ 4590; Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143; Стегно куряче, охолоджене, ДСТУ 3... Державна закупівля - UA-2025-01-19-000980-a ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо (М'якоть без кістки свинна, охолоджена, ДСТУ 4590; Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143; Стегно куряче, охолоджене, ДСТУ 3143) (за рахунок місцевого бюджету) від замовника ТЕРЕБЛЕЧЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА від 1/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-19-000980-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-19-001300-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-01-2025, 22:54
по 22-01-2025, 00:00

Строк поставки товару з моменту підписання договору та по 31.12.2025 р. згідно поданої заявки Замовника. Місце поставки (передачі) товарів – згідно Додатку № 2 до проекту договору. Умови постачання Товару - доставка товару на склад Замовника здійснюється дрібними партіями щоденно з 9-00 до 11-30 год., окрім вихідних та святкових днів, з моменту одержання Постачальником заявки Замовника в усній або письмовій формі, безпосередньо на адресу Замовника, впродовж дії договору, спеціалізованим транспортом (рефрижератором) Постачальника, використовуючи для транспортування продуктів харчування з дотриманням температурних умов та за його рахунок. Завантажувальні – розвантажувальні роботи силами та за рахунок Постачальника. Водій та особи, які супроводжують товар в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом, суворо дотримуватись особистої гігієни та правил транспортування харчових продуктів та забезпечені санітарним одягом (халат, захисна маска, рукавиці). Приймання товару по якості і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін. При поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України). Учасник, протягом 24 годин після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника, установчі документи та разом з договором зобов’язаний надати Замовнику Сертифікат на систему керування безпечністю харчових, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі», сфера сертифікації: надання послуг мобільного харчування, постачання; оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюскам, цукром, шоколадом i кондитерськими виробами, молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами, м’ясом i м’ясними продуктами, фруктами й овочами; послуги вантажного автомобільного транспорту категорія харчового ланцюга: Е, F (підкатегорія FI). Сертифікат повинен бути виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України Органом з сертифікації. Сертифікат повинен бути виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України Органом з сертифікації. В разі ненадання Замовнику протягом 24 годин з дня визначення учасника переможцем таких документів, Замовник розцінює це як письмову відмову учасника від підписання договору, та відповідно відхиляє пропозицію такого учасника. Забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув. На недоброякісний товар складається акт і він повертається. Замовник у будь-який момент на протязі усього терміну постачання товару може провести лабораторні дослідження товару у державній акредитованій лабораторії на відповідність якості та безпеки товару за рахунок Постачальника. У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника За порушення Постачальником умов цього Договору щодо якості Товарів Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 відсотків вартості неякісного Товару, або товарів, що не відповідають Специфікації до Договору, яка є Додатком 1 до Договору. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку замінити неякісний Товар на належні у випадках, визначених цим Договором. За порушення строків поставки Товарів зазначених в п. 5.1. та 5.3. Договору або недопоставку Товарів Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 2 відсотки вартості Товарів, поставку яких построчено та/або не поставлено, за кожний день такого прострочення, а за прострочення поставки Товарів понад тридцять днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 20 (двадцять) відсотків вартості Товарів, поставку яких прострочено. У разі порушення Постачальником умов щодо порядку поставки, строків зазначених в п. 5.1. та 5.3. Договору, якості товару передбаченої в п. 1.3. Договору, Замовник має право в будь-який час в межах строків позовної давності застосувати до Постачальника, крім пені, грошовий штраф у розмірі 100% від загальної суми Договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
267125
267 125 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ТЕРЕБЛЕЧЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЄДРПОУ:04418423 Досьє YouControl
Контактна особа:Діана Пентеліївна Костюк
Телефон:+380993624248
E-mail:tsr04418423@gmail.com
Місцезнаходження:
60435, Україна, Чернівецька область,Глибоцький р-н, с. Тереблече
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

М'якоть без кістки свинна, охолоджена, ДСТУ 4590

540
кілограм
Україна , Чернівецька область , згідно Додатку № 2 до Договору ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність стандартуДСТУ 4590Активна19-01-2025, 22:53
Термічний станохолодженеАктивна19-01-2025, 22:53
Частинам'якоть без кісткиАктивна19-01-2025, 22:53
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143

695
кілограм
Україна , Чернівецька область , згідно Додатку № 2 до Договору ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термічний станохолодженеАктивна19-01-2025, 22:53
ЧастинафілеАктивна19-01-2025, 22:53
Наявність кістокНіАктивна19-01-2025, 22:53
З шкіроюНіАктивна19-01-2025, 22:53
Відповідність ДСТУ 3143ТакАктивна19-01-2025, 22:53
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стегно куряче, охолоджене, ДСТУ 3143

530
кілограм
Україна , Чернівецька область , згідно Додатку № 2 до Договору ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термічний станохолодженеАктивна19-01-2025, 22:53
ЧастинастегноАктивна19-01-2025, 22:53
З шкіроюТакАктивна19-01-2025, 22:53
Наявність кістокТакАктивна19-01-2025, 22:53
Відповідність ДСТУ 3143ТакАктивна19-01-2025, 22:53
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-01-2025, 22:54:50
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-01-2025, 22:53:15
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ