Закупівлю оголошено - 19-01-2025, 15:17. Дата останніх змін - 19-01-2025, 15:17

Масло солодковершкове фасоване жирністю від 73%

Масло солодковершкове фасоване жирністю від 73%... Державна закупівля - UA-2025-01-19-000423-a Масло солодковершкове фасоване жирністю від 73% від замовника Комунальний заклад Сумської обласної ради "Конотопський обласний академічний ліцей "Лідер" від 1/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-19-000423-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-19-000519-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-01-2025, 15:17
по 23-01-2025, 08:00

Поставка здійснюється дрібними партіями, за заявкою замовника. Доставка і розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника по заявці замовника. Товар повинен постачатись кожного дня з 05.00 до 07.00 ранку згідно заявки Замовника, (заявка на поставку продуктів здійснюється на протязі дня, що передує поставці до 12.00 години дня). Товар обов’язково повинен містити маркування із зазначенням назви харчового продукту, назви та адреси підприємства-виробника, ваги нетто, склад, дати виготовлення, терміну придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Транспортування здійснюється згідно вимог чинного санітарного законодавства. При постачанні продуктів харчування повинні дотримуватись температурні умови. Транспортні засоби для перевезення товару повинні відповідати вимогам санітарних норм та правил, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності і якості харчових продуктів». Учасник або перевізник обов’язково повинен виконувати промивання та дезінфекцію кузова рухомого складу. Залишковий строк придатності на момент постачання повинен становити не менше 90% від кінцевого строку використання, встановленого підприємством-виробником. Кожна партія товару повинна супроводжуватися товарно-транспортною накладною та додатково, документами, які підтверджують його якість та безпеку, відповідність автотранспорту вимогам санітарних норм та правил. Документи, що супроводжують товар та упаковка товару повинна містити чітку інформацію про дату виготовлення товару, умови та термін зберігання. Приймання товару по якості, комплектності і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін. Замовник має право зробити вибіркове лабораторне дослідження товару, який був поставлений за договором, на якість та відповідність санітарно-гігієнічним нормам. Витрати Замовника на лабораторне дослідження в повному обсязі відшкодовує Учасник.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
214500
214 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальний заклад Сумської обласної ради "Конотопський обласний академічний ліцей "Лідер"
ЄДРПОУ:22979059 Досьє YouControl
Контактна особа:Левицька Ірина Вікторівна
Телефон:+380544762449
E-mail:internat122@ukr.net
Місцезнаходження:
41600, Україна, Сумська область,місто Конотоп, вул.Інтернатна,122
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Масло солодковершкове фасоване

500
кілограм
41600 , Україна , Сумська область , місто Конотоп , вул.Інтернатна,122 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидсолодковершковеАктивна19-01-2025, 15:15
Характеристики не суперечать ДСТУ 4399такАктивна19-01-2025, 15:15
Маса неттовід 180 до 500гАктивна19-01-2025, 15:15
Вміст жирувід 73 до 82%Активна19-01-2025, 15:15
БезлактознеНіАктивна19-01-2025, 15:15
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-01-2025, 15:17:14
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-01-2025, 15:15:46
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за цим Договором здійснюються шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 30 днів з дня поставки Товару за цінами вказаними в видаткових накладних.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ