Закупівлю оголошено - 17-01-2025, 18:14. Дата останніх змін - 27-01-2025, 13:08

ДК021:2015:15840000-8 "Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби" (Какао-порошок, 10%)

ДК021:2015:15840000-8 "Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби" (Какао-порошок, 10%)... Державна закупівля - UA-2025-01-17-016742-a ДК021:2015:15840000-8 "Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби" (Какао-порошок, 10%) від замовника КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці" від 1/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-17-016742-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-17-020076-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-01-2025, 18:14
по 22-01-2025, 08:00

Какао-порошок, 10% - 50 кг.. Какао-порошок повинен бути фасованим. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка товару здійснюється, в день зручний для Замовника, транспортом Постачальника в робочі дні з 08.00 до 14.00 години. Умови оплати: Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Постачальник зобов’язаний передавати Замовнику належні документи, що підтверджують якість Товару (Сертифікати. Декларації на товар , тощо) з кожною партією товару. Транспортування – постачання, вантажно-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника.Товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника. Термін придатності повинен складати на момент поставки товару не менше 80% до його загального терміну придатності до споживання.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
14500
14 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці"
ЄДРПОУ:13962350 Досьє YouControl
Контактна особа:Сергій Володимирович Шевченко
Телефон:+380532590425
E-mail:gorbanivka1991@ukr.net
Місцезнаходження:
38751, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Какао-порошок, 10%

50
кілограм
37950 , Україна , Полтавська область , м.Полтава , вул. Сільськогосподарська, 21 ,
по 30-04-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Масова частка жиру (какао масла)10.0відсотокАктивна17-01-2025, 18:13
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 18:14:25
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 18:13:21
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ФОП Кочергін Артур Михайлович   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Чернігівська область, Прилуки, Європейський в'їзд 1, будинок 15, квартира 3, 17500, Кочергін Артур
          Остаточна пропозиція:
          9 350 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          22-01-2025, 12:29
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-01-17-016742-a-c1
          Номер договору:
          27
          Дата підписання договору:
          24-01-2025, 09:00
          Строк дії договору:
          з 24-01-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Кочергін Артур Михайлович
          E-mail підписанта:
          tendart123@gmail.com
          Посада підписанта:
          Керівник
          Підписант діє на підставі:
          Виписки
          Номер IBAN:
          UA333203710000000260003895400
          Телефон підписанта:
          380501093449
          Інформація про підписанта покупця
          ПІБ підписанта:
          Радченко Юрій Михайлович
          E-mail підписанта:
          gorbanivka1991@ukr.net
          Посада підписанта:
          Директор
          Підписант діє на підставі:
          Статуту
          Номер IBAN:
          UA768201720344290001000046221
          Телефон підписанта:
          +380532590425
          9 350 UAH
          Ціна договору
          9 350 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП Кочергін Артур Михайлович   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          9 350 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСМАК"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          10 800 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО ВІРА КИРИЛІВНА   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          11 800 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП "КОВАЛЬЧУК РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ "   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          12 000 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          Приватне підприємство "Діадема"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          12 420 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ