Закупівлю оголошено - 17-01-2025, 14:33. Дата останніх змін - 28-01-2025, 14:53

ДК 021:2015:15550000-8 - Молочні продукти різні (сметана жирністю 21%) для закладів дошкільної освіти Шевченківського району м.Львова

ДК 021:2015:15550000-8 - Молочні продукти різні (сметана жирністю 21%) для закладів дошкільної освіти Шевченківського району м.Львова... Державна закупівля - UA-2025-01-17-011609-a ДК 021:2015:15550000-8 - Молочні продукти різні (сметана жирністю 21%) для закладів дошкільної освіти Шевченківського району м.Львова від замовника Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради від 1/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-17-011609-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-17-015214-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-01-2025, 14:33
по 22-01-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1474650
1 474 650 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради
ЄДРПОУ:41321682 Досьє YouControl
Контактна особа:Гнат Ірина Володимирівна
Телефон:380322953206
E-mail:shzosvitalviv@gmail.com
Місцезнаходження:
79022, Україна, Львівська область,Львів, вул.Виговського І., будинок 34
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сметана 21%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418

10 170
кілограм
79000 , Україна , Львівська область , Львів , ЗДО № 133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка, 4а; ЗДО № 187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО № 14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО № 171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО № 154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО № 106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО № 150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО № 121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО № 144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО № 95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО № 55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО № 31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО № 116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО № 104, м. Львів, Липинського,14; ЗДО № 96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а; ЗДО «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12; ЗДО № 94, м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО № 8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34. ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Масова частка жирувід 21 до 21%Активна17-01-2025, 14:33
БезлактознаНіАктивна17-01-2025, 14:33
Маса неттовід 400 до 400гАктивна17-01-2025, 14:33
Характеристики не суперечать ДСТУ 4418такАктивна17-01-2025, 14:33
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна17-01-2025, 14:33
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 14:32:18
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 14:31:26
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної та рахунку на Товар. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів з незалежних від Замовника причин, строк виконання платіжних зобов’язань Замовника відстрочується до усунення зазначених обставин, а оплата за поставлений товар здійснюється після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника з 7:00 години і протягом робочого дня у робочі дні тижня (1-3 рази на тиждень). Замовник може передбачити у заявці/замовленні, що поставка товару може здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Замовника. Постачальник зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в заявці/замовленні. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше 1 (одного) робочого дня з дати одержання відповідної заявки Замовника.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          1
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ФОП Баландюх Юрій Ярославович   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Львівська область, Львів, вулиця Заміська,11, 79037, Баландюх Юрій Ярославович
          Остаточна пропозиція:
          1 441 597,50 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          22-01-2025, 08:12
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-01-17-011609-a-b1
          Номер договору:
          18/2025
          Дата підписання договору:
          27-01-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 27-01-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Баландюх Юрій Ярославович
          E-mail підписанта:
          balanduhu@ukr.net
          Посада підписанта:
          Фізична особа-підприємець
          Підписант діє на підставі:
          Виписки
          Номер IBAN:
          UA583395000000026000847073001
          Телефон підписанта:
          0678940855
          Інформація про підписанта покупця
          ПІБ підписанта:
          Чабан Михайло Андрійович
          E-mail підписанта:
          zalvozra@gmail.com
          Посада підписанта:
          Начальник відділу освіти
          Підписант діє на підставі:
          Положення
          Номер IBAN:
          UA638201720344201022200099596
          Телефон підписанта:
          380322546854
          1 441 597,50 UAH
          Ціна договору
          1 441 597,50 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП Баландюх Юрій Ярославович   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          1 441 597,50 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ