Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 496 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Плужненський Професійний Аграрний Ліцей |
| ЄДРПОУ: | 02548452 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Давидюк Оксана Анатоліївна |
| Телефон: | +380385250053 |
| E-mail: | ppal33@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 30300, Україна, Хмельницька область,Ізяслав, вул. Шевченка,139 |
10 |
Протокольне рішення № 12 уповноваженої особи Плужненський Професійний Аграрний Ліцей щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції 24.01.2025 року м. Ізяслав Уповноважена особа - Матніязова Лариса Яківна Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 16.01.2025 № 9 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Дрова паливні твердих порід (Код ДК 021:2015 03410000-7 Деревина)» унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-16-015486-a (далі — Закупівля). До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю «Дрова паливні твердих порід (Код ДК 021:2015 03410000-7 Деревина)» було подано 1 (одна) тендерна пропозиція, а саме: • Фізична особа-підприємець Войтович Валентина Григорівна код 2647716062. Відповідно до пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. • Проте, під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Войтович Валентина Григорівна код 2647716062 в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Дрова паливні твердих порід (Код ДК 021:2015 03410000-7 Деревина)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. • Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Войтович Валентина Григорівна код 2647716062 процедури закупівлі виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до п.4 Додатку №2 ТД, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження, сертифікат системи ведення лісового господарства FSC. 2. Відповідно до п.6 Додатку №2 ТД, учасник повинен надати копію підтверджуючих документів законності походження дров паливних: Дозволу на спеціалізоване використання лісових ресурсів (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), а також лісорубний квиток або біржовий договір на закупівлю вказаних порід дерев (дуб.граб, ясен, береза), діючий до 31.12.2025р. на кількість не меншу заявленій в даній тендерній документації. 3. Відповідно до п.9 Додатку №2 ТД, учасник повинен надати копії документів, завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, на право власності або договору оренди, який є діючим до 31.12.2025р., з обов’язковим наданням техпаспорта, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника не менше п’яти спеціалізованих транспортних засобів для транспортування, навантаження та розвантаження дров в складські приміщення навчальних закладів та штабелювання на відведених територіях біля навчальних закладів, підпорядкованих відділу у т.ч. автомобілі з гідроманіпуляторами. Проте учасником не надано в складі тендерної пропозиції вищеперераховані документи. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження; - сертифікат системи ведення лісового господарства FSC; - Дозвіл на спеціалізоване використання лісових ресурсів (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), а також лісорубний квиток або біржовий договір на закупівлю вказаних порід дерев (дуб.граб, ясен, береза), діючий до 31.12.2025р. на кількість не меншу заявленій в даній тендерній документації; - копії документів, завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, на право власності або договору оренди, який є діючим до 31.12.2025р., з обов’язковим наданням техпаспорта, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника не менше п’яти спеціалізованих транспортних засобів для транспортування, навантаження та розвантаження дров в складські приміщення навчальних закладів та штабелювання на відведених територіях біля навчальних закладів, підпорядкованих відділу у т.ч. автомобілі з гідроманіпуляторами. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИЛА: • 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Войтович Валентина Григорівна код 2647716062, з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією замовника. • 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Войтович Валентина Григорівна код 2647716062. Уповноважена особа ______________ Матніязова Лариса Яківна.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.