Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 636 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 361 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму Великолучківської сільської ради |
| ЄДРПОУ: | 44399987 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марія Панько |
| Телефон: | +380958592301 |
| E-mail: | velykiluckyvosvity@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 89625, Україна, Закарпатська область,село Великі Лучки, вул. Центральна, будинок 37 |
0 |
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1. Інформація в довільній формі, з власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначається наступна інформація: - рішення про державну реєстрацію на виробничі потужності або складське приміщення (якщо товар рослинного походження) виданий на ім’я учасника ; 1.2. Довідку у довільній формі щодо наявності власних(ого) (або орендованих(ого)) спеціалізованих(ого) транспортних(ого) засобів(бу) (зазначити), якими буде здійснюватися постачання продуктів харчування: - технічний паспорт на автотранспорт який буде наведений в довідці; - чинну довідку(и) про санітарну обробку на кожен із наведених(ого) транспортних(ого) засобів(бу); - для орендованого(их) транспортного(их) засобу(ів) подається чинний на 2025 рік договір оренди. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним автотранспортом, необхідно надати: - копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, яким буде постачатися товар; 3. Постачання продукції повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом, які проходять періодичну санітарну обробку (дезінфекцію) про що учасники надають діючий договір на проведення дезінфекції транспортних засобів та Акти за результатами проведення дезінфекції. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначається наступна інформація: - Наявність працівників, які будуть залучені до постачання товару, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням посади та стажу роботи на займаній посаді. 2. У разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, або залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів надаються: - документи, що підтверджують трудові відносини (наказ, трудова книжка тощо) між учасником та працівниками, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі – водіями, експедиторами транспортними (відповідно до кількості транспортних засобів),. -копії особових медичних книжок персоналу - відповідно до кількості транспортних засобів. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору : 3.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору щодо постачання предмету закупівлі протягом 2023-2024 років за наступною формою: № п/п Назва організації/ (Замовника) з якою укладено договір, код ЄДРПОУ, адреса та телефон для контактів Найменування предмету закупівлі за договором Номер, дата та сума договору 3.2.Скановану копію оригіналу аналогічного договору, зазначеного в довідці, відповідно до п. 3.1 *Аналогічними договорами є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі даної закупівлі/ або договори щодо постачання окремого найменування товару, що є предметом закупівлі даної закупівлі / або договір щодо постачання товару по тому ж коду ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” /. Інші документи: 4.1. Статут в діючій редакції, або інший установчий документ чи відомість про прийняття рішення щодо застосування модельного Статуту (для юридичних осіб), або Опис із зазначенням контрольного номеру для доступу до Статуту на сайті Мін’юсту , або довідку в довільній формі про його відсутність згідно закону. 4.3. Свідоцтво чи витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або свідоцтво про право сплати єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо є платником єдиного податку), або витяг з Реєстру платників податку, або довідку в довільній формі про його відсутність згідно закону. 4.4. Для підтвердження наявності у Постачальника повноважень на укладання договору та дотримання ним вимог чинного законодавства України при проваджені господарської діяльності (в межах, що необхідні для упередження порушень при здійсненні закупівель за бюджетні кошти) Постачальники надають в складі тендерної пропозиції наступні документи: - у разі, якщо інтереси Постачальника представляє не керівник, а саме, якщо договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції підписує не керівник, а інша особа, яку уповноважено під час проведення процедури закупівлі підписувати договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції, подається сканована довіреність (доручення) на цю особу про надання їй повноважень підписувати договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції. 4.5. Довідку в довільній формі про те, що товар відповідає показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам (ТУ, ДСТУ), затвердженим у встановленому законодавством України порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), Законів України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-16, спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563. (В Україні усі оператори ринку харчових продуктів зобов’язані розробити та впровадити ефективну систему управління безпечністю харчових продуктів на основі принципів НАССР. Цього вимагає нова редакція Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (далі — Закон № 771), яка набрала чинності 20.09.2019). Документи, що не передбачені законодавством для Постачальників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Постачальник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів, посилаючись на нормативні акти, інформація подається в довільній формі. Постачальники торгів – нерезиденти для виконання вимог щодо подання передбачених тендерною документацією документів, подають у складі тендерної пропозиції документи, передбачені законодавством країн де вони зареєстровані, з відповідним перекладом на українську мову. Якщо документ, що вимагається, не передбачений законодавством країни нерезидента, у такому разі Постачальники торгів-нерезиденти подають у складі тендерної пропозиції пояснення про те, що відповідний документ не передбачений їхнім законодавством з посиланням на конкретні статті відповідних нормативно-правових актів. За надання недостовірної інформації Постачальник несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства. 6. Учасник повинен надати погодження з умовами проєкту договору в складі своєї тендерної пропозиції у вигляді підписаного проєкту договору згідно Додатку № 3 до тендерної документації та/або лист-погодження з умовами договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.