Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 476 309,24 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 381,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Міський спеціалізований будинок дитини №1» Одеської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05497241 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Бучацька |
| Телефон: | +380487530366 |
| E-mail: | babyhom1odessa@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65038, Україна, Одеська область,місто Одеса, провулок Монастирський, 3 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ № 1» ОМР, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВОСХОД-ФАРМ" (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Тендерна документація містить наступні вимоги. Відповідно до Додатку № 1.1 до тендерної документації, підпункт 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник в складі тендерної пропозиції має надати: 1.Довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); 2. Скановану копію зроблену з оригіналу договору/ів, зазначеного/их в довідці. Договір надається з усіма додатками до договору; 3. Скановану копію зроблену з оригіналу документу/ів на підтвердження виконання в повному обсязі договору/ів (накладної або накладних, акту або актів звірки взаєморозрахунків), зазначеного/их в наданій Учасником довідці. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ "ВОСХОД-ФАРМ" на виконання вимог тендерної документації завантажив скановані копії, зроблені з копій замість оригіналів документів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ "ВОСХОД-ФАРМ" на виконання вимог тендерної документації необхідно завантажити: 1.Довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); 2. Скановану копію зроблену з оригіналу договору/ів, зазначеного/их в довідці. Договір надається з усіма додатками до договору; 3. Скановану копію зроблену з оригіналу документу/ів на підтвердження виконання в повному обсязі договору/ів (накладної або накладних, акту або актів звірки взаєморозрахунків), зазначеного/их в наданій Учасником довідці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.