Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 32 102 528,61 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 160 512,64 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" |
| ЄДРПОУ: | 36816884 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ніконенко Людмила Борисівна |
| Телефон: | 380577378328 |
| E-mail: | kdh2010@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61001, Україна, Харківська область,Харків, пр-т Гагаріна 41-б |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. - в Додатку 1, Додатку № 1-1 «Постачання продукції повинно здійснюватися відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. На виконання цієї вимоги учасники зобов’язані гарантувати дотримання вищезазначених нормативно-правових актів в частині обов’язків суб’єктів господарської (підприємницької) діяльності під час постачання товару, а також надати документи, що підтверджує впровадження учасником - оператором ринку системи НАССР з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» а саме: п.11. Відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», а також з метою уникнення від недобросовісних постачальників які можуть здійснювати та/або здійснювали постачання товарів у зони відчуження, в тому числі Чорнобильської зони відчуження, інші зони які можуть завдати значної шкоди здоров’ю людини, учасник повинен проводити свою господарську діяльність що не суперечить та не порушує дані норми та закони. В підтвердження цього Замовник вимагає надати в складі тендерної пропозиції учасника документальне підтвердження щодо відповідності транспортних засобів, що вказані в довідці, а саме: - «Скан-копію протоколу радіаційного контролю транспортних засобів, які буде застосовано учасником для перевезення продуктів харчування, який є предметом закупівлі, що виданий акредитованою лабораторією, щодо вимірювання потужності гамма-випромінювання (радіаційний контроль) в транспортних засобах, що вказані в довідці та підтверджує їх відповідність вимогам НРБУ-97/2000 «Норми радіаційної безпеки України», виданий не раніше 4 кварталу 2024 року (у протоколі не має бути перевищень допустимого рівня випромінення). Також надати скан - копію оригіналу договору про надання послуг з уповноваженим на те державним органом (установою, організацією, тощо) та скан-копію акту виконаних робіт, щодо проведення радіаційного вимірювання транспортних засобів із установою, яка видала відповідний протокол»; 2. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію оригіналу договору про надання послуг з уповноваженим на те державним органом (установою, організацією, тощо) та скан-копію акту виконаних робіт, щодо проведення радіаційного вимірювання транспортних засобів із установою, яка видала відповідний протокол» транспортних засобів, що вказані в довідці. На підставі наведеного, керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, Вам необхідно усунути виявлені замовником невідповідності. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.