Закупівлю оголошено - 16-01-2025, 11:18. Дата останніх змін - 16-01-2025, 11:18

ДК 021:2015:15420000-8 - Рафіновані олії та жири (Олія рафінована соняшникова, ДСТУ 4492) для закладів дошкільної освіти Залізничного району м.Львова

ДК 021:2015:15420000-8 - Рафіновані олії та жири (Олія рафінована соняшникова, ДСТУ 4492) для закладів дошкільної освіти Залізничного району м.Львова... Державна закупівля - UA-2025-01-16-004810-a ДК 021:2015:15420000-8 - Рафіновані олії та жири (Олія рафінована соняшникова, ДСТУ 4492) для закладів дошкільної освіти Залізничного району м.Львова від замовника Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради від 1/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-16-004810-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-16-006099-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-01-2025, 11:18
по 21-01-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
390390
390 390 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради
ЄДРПОУ:41321682 Досьє YouControl
Контактна особа:Гнат Ірина Володимирівна
Телефон:380322953206
E-mail:shzosvitalviv@gmail.com
Місцезнаходження:
79022, Україна, Львівська область,Львів, вул.Виговського І., будинок 34
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492

6 006
кілограм
79000 , Україна , Львівська область , Львів , ЗДО №1, вул. О. Степанівни, 48а; ЗДО №2, вул. Широка,78, вул.Чижевського, 43, вул.Олесницького, 2; ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича, 20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №139, вул. Ряшівська, 25; ЗДО №166, вул. Кульчицької, 10а; ЗДО «Казка», вул. Патона, 24; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно, вул. Грушевського, 56. ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
МаркаПАктивна16-01-2025, 11:18
Відповідність ДСТУ 4492ТакАктивна16-01-2025, 11:18
ВимороженаТакАктивна16-01-2025, 11:18
ДезодорованаТакАктивна16-01-2025, 11:18
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 11:17:46
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 11:17:09
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної та рахунку на Товар. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів з незалежних від Замовника причин, строк виконання платіжних зобов’язань Замовника відстрочується до усунення зазначених обставин, а оплата за поставлений товар здійснюється після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника з 7:00 години і протягом робочого дня у робочі дні тижня (1-3 рази на тиждень). Замовник може передбачити у заявці/замовленні, що поставка товару може здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Замовника. Постачальник зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в заявці/замовленні. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше 1 (одного) робочого дня з дати одержання відповідної заявки Замовника.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          1
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ