Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 315 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 575 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв" |
| ЄДРПОУ: | 04013583 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ЗАРАЄВА Наталія |
| Телефон: | 380442308831 |
| E-mail: | tendergdip@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01054, Україна, Київська область,Київ, вулиця Гончара Олеся, будинок 84 |
5 |
Замовником, у відповідності до положень Особливостей було оголошено 16 січня 2025 року відкриті торги на закупівлю товару за предметом - Квіти зрізані за ДК 021:2015:03120000-8: Продукція рослинництва, у тому числі тепличного (Квіти зрізані, код ДК 021:2015-03121200-7), ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-16-003511-a. Згідно до умов тендерної документації та інформації оприлюдненої в електронній системі, 27 січня 2025 року відбулося розкриття тендерних пропозицій процедури закупівлі в порядку визначеному пунктом 39 Особливостей. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Так, частиною 9 статті 29 Закону визначено, що після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію / пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Таким чином строк для розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Тимощук Ольга Олександрівна (ІПН 3505812180) становить до 03 лютого 2025 року, включно. У зв’язку із необхідністю додаткового вивчення матеріалів та інформації, наданих учасником в складі тендерної пропозиції, щодо відповідності вимогам тендерної документації Замовника, виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Тимощук Ольга Олександрівна (ІПН 3505812180). У відповідності до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Отже, враховуючи приписи частини 10 статті 29 Закону постала необхідність прийняти рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Тимощук Ольга Олександрівна (ІПН 3505812180) відкритих торгів на закупівлю товару за предметом - Квіти зрізані за ДК 021:2015:03120000-8: Продукція рослинництва, у тому числі тепличного (Квіти зрізані, код ДК 021:2015-03121200-7), ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-16-003511-a, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною до 24 лютого 2025 року.
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Тимощук Ольга Олександрівна (ІПН 3505812180), поданої на процедуру закупівлі товару за предметом - Квіти зрізані за ДК 021:2015:03120000-8: Продукція рослинництва, у тому числі тепличного (Квіти зрізані, код ДК 021:2015-03121200-7), ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-16-003511-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: Відповідно до пп.1 п.1. “Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям” “Додатку №1" до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції”, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: пп. 1. п.1. - на підтвердження наявності власного складу (магазину) у радіусі 1 км. від юридичної адреси Замовника (м. Київ, вул. Гончара Олеся, 84), будь – який документ (договір купівлі/продажу або договір оренди/суборенди складу (магазину) з усіма додатками, діючий на період поставки Замовнику товару. Учасник не надав складі своєї пропозиції вищезазначені документи, отже Учаснику необхідно усунути невідповідності та надати документи, передбачені умовами тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.