Закупівлю оголошено - 15-01-2025, 12:00. Дата останніх змін - 03-02-2025, 12:39

Сало (Січень 2025)

Сало (Січень 2025)... Державна закупівля - UA-2025-01-15-005874-a Сало (Січень 2025) від замовника Військова частина Т0930 від 1/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-15-005874-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-01-2025, 12:00
по 21-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-01-2025, 00:00
по 23-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 23-01-2025, 15:45
по 23-01-2025, 16:08

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2519400
2 519 400 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:12 597 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0930
ЄДРПОУ:26632233 Досьє YouControl
Контактна особа:Дмитро Шелагін
Телефон:+380987233044
E-mail:zakupkit0930@gmail.com
Місцезнаходження:
09321, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, -
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Сало
2 519 400 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 23-01-2025, 15:45
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сало шпик копчене у вакуумній упаковці в/г

12 350
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
15410000-5
Сирі олії та тваринні і рослинні жири


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 12:00:19
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції

      Кваліфікація Учасників

      Інформація про Переможця
      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ТОВ "Проект Інвест ХХІ"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 27-01-2025 по 04-02-2025
      Статус:
      учасник виграв закупівлю
      Контактна інформація:
      Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКА, будинок 1, нежиле приміщення 31, 65014, Дмитро Анатолійович Мільніченко
      Остаточна пропозиція:
      2 445 300 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      2 445 300 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      28-01-2025, 11:54
      Договір
      Договір опубліковано
      Системний номер договору:
      UA-2025-01-15-005874-a-c1
      Номер договору:
      36
      Дата підписання договору:
      30-01-2025, 10:31
      Строк дії договору:
      з 30-01-2025 по 31-12-2025
      2 445 300 UAH
      Ціна договору
      2 037 750 UAH
      Ціна договору без ПДВ
      Інформація про Учасника
      Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ФОП "ЛАШХІА ЛАША ОМАРОВИЧ"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 23-01-2025 по 31-01-2025
      Статус:
      кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
      Причина дискваліфікації:
      Контактна інформація:
      Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ СОСНОВА, будинок 20, 10004, Лаша Лашхіа
      Остаточна пропозиція:
      2 334 150 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      2 334 150 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 24-01-25, 09:01:06
      24

      Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 12 Додатку № 1 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають Оригінал Акту перевірки Держпродспоживслужби, виданий Учаснику не раніше 2024 року, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти стосовно приміщень, зазначених в довідці про наявність складських приміщень, із зазначенням інформації про можливість пакування та відсутністю фактів виявлених порушень; Учасником не надано в складі пропозиції вказані документи. 2. Відповідно до п. 17 Додатку № 1 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, та будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и). Учасником не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, та будуть залучені до постачання предмету закупівлі: експедитор/и, комірник/и, вантажник/и. 3. Відповідно до п. 18 Додатку № 1 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и). Учасником не надано особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі: експедитор/и, комірник/и, вантажник/и. 4. Відповідно до п. 10 Додатку № 2 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають довідку у довільній формі, яка містить детальний опис всіх обов`язкових процедур, що реалізують усі принципи встановлені ст. 21 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами. На підтвердження фактичного застосування вищезазначених заходів обов’язковим є надання документів (програми, методики або інше), які містять повний опис переліку алгоритмів дій оператору ринку та відповідальних осіб щодо підтвердження проведення Учасником аналізу небезпечних факторів, виявлення критичних точок та здійснення контролю за критичними точками (із обов’язковим наданням документів щодо фіксації контрольних заходів у разі, якщо таке передбачено змістом впроваджених програм, методик або іншого). Учасником не надано в складі пропозиції документів, що підтверджують здійснення контролю (моніторингу) за критичними точками. 5. Відповідно до п. 12 Додатку № 2 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають документи, що підтверджують виконання Учасником вимог Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами щодо гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами, у тому числі: • копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про облік медичних книжок працівників (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и), задіяних у роботі з предметом закупівлі за період не раніше 2024 року; Учасником не підтверджено облік медичних книжок наступних працівників: експедитор/и, комірник/и, вантажник/и. • копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією відносно контролю за станом здоров’я працівників (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и), задіяних у роботі з предметом закупівлі за останні 3 місяці (достатнім є надання не менш 2-х витягів за кожний з місяців); Учасником не підтверджено здійснення контролю за станом здоров’я наступних працівників: експедитор/и, комірник/и, вантажник/и. • копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про навчання (інструктажі) працівників (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) з питань дотримання правил особистої гігієни та гігієнічних вимог при виробництві/зберіганні продуктів харчування, задіяних у роботі з предметом закупівлі за період не раніше 2024 року; Учасником не підтверджено здійснення навчання (інструктажів) наступних працівників: експедитор/и, комірник/и, вантажник/и. • документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) та видані не раніше 2024 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України. Учасником не підтверджено проходження гігієнічного навчання наступних працівників: експедитор/и, комірник/и, вантажник/и в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України не раніше 2024 року. 6. Відповідно до п. 13 Додатку № 2 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають довідку (або інший документ), що свідчить про додержання умов перевезення предмету закупівлі, яка видана органом із сертифікації (акредитованим Національним агентством з акредитації України), на ім’я учасника або перевізника щодо кількості та найменувань транспортних засобів із зазначенням температурного режиму, відповідно до яких проведено сертифікацію та надано сертифікати щодо постачання та транспортування. Учасником не надано в складі пропозиції довідку (або інший документ), що свідчить про додержання умов перевезення предмету закупівлі за наступними системами управління: відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ISO 9001:2018, IDT), відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID), відповідно до ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). 7. Відповідно до п. 14 Додатку № 2 до Оголошення учасники для підтвердження дотримання температурно-вологісних параметрів в складі пропозиції надають наступні документи, а саме: - сертифікат(-и) про калібрування вимірювальних приладів, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсний на момент подання пропозиції; - атестат про акредитацію органу із калібрування. Наданий Учасником на виконання даної вимоги Оголошення Атестат про акредитацію органу із калібрування № 1О229 від 21.11.2024 не відповідає вимогам Оголошення, оскільки наданий не у повному обсязі, зокрема відсутній додаток сфера акредитації на 158 аркушах, що є невід’ємною частиною зазначеного Атестату про акредитацію. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 1. Оригінал Акту перевірки Держпродспоживслужби, виданий Учаснику не раніше 2024 року, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти стосовно приміщень, зазначених в довідці про наявність складських приміщень, із зазначенням інформації про можливість пакування та відсутністю фактів виявлених порушень; 2. Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, та будуть залучені до постачання предмету закупівлі (експедитор/и, комірник/и, вантажник/и). 3. Особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (експедитор/и, комірник/и, вантажник/и). 4. Документи, що підтверджують здійснення контролю (моніторингу) за критичними точками. 5. Копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про облік медичних книжок працівників (експедитор/и, комірник/и, вантажник/и), задіяних у роботі з предметом закупівлі за період не раніше 2024 року; 6.Копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією відносно контролю за станом здоров’я працівників (експедитор/и, комірник/и, вантажник/и), задіяних у роботі з предметом закупівлі за останні 3 місяці (достатнім є надання не менш 2-х витягів за кожний з місяців); 7.Копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про навчання (інструктажі) працівників (експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) з питань дотримання правил особистої гігієни та гігієнічних вимог при виробництві/зберіганні продуктів харчування, задіяних у роботі з предметом закупівлі за період не раніше 2024 року; 8. Документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) та видані не раніше 2024 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України. 9. Довідку(-и) (або інший документи), що свідчить про додержання умов перевезення предмету закупівлі, яка видана органом із сертифікації (акредитованим Національним агентством з акредитації України), на ім’я учасника або перевізника щодо кількості та найменувань транспортних засобів із зазначенням температурного режиму, відповідно до яких проведено сертифікацію та надано сертифікати щодо постачання та транспортування відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ISO 9001:2018, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID) та до ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). 10. Додаток Сфера акредитації на 158 аркушах до Атестату про акредитацію Калібрувальної лабораторії ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» № 1О229 від 21.11.2024, що є його невід’ємною частиною.

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-01-25, 09:01:06

      Пропозиції Учасників

      Пропозицію подав:
      ФОП "ЛАШХІА ЛАША ОМАРОВИЧ"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      2 334 150 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      2 334 150 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      22-01-2025, 22:43:03
      Документи:
      Тип документа:

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      Пропозицію подав:
      ТОВ "Проект Інвест ХХІ"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      2 445 300 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      2 445 300 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      22-01-2025, 17:45:47
      Документи:
      Тип документа:

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 12:00:47
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ