Закупівлю оголошено - 14-01-2025, 16:07. Дата останніх змін - 14-01-2025, 16:07

ДК 021:2015 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (15841000-5 Какао (натуральний порошок))

ДК 021:2015 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (15841000-5 Какао (натуральний порошок))... Державна закупівля - UA-2025-01-14-013012-a ДК 021:2015 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (15841000-5 Какао (натуральний порошок)) від замовника Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 1/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-14-013012-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-14-018736-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-01-2025, 16:07
по 17-01-2025, 09:00

ДК 021:2015 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (15841000-5 Какао (натуральний порошок)) Какао-порошок – натуральний, сухий, однорідний, без зайвого запаху, домішок. Порошок від світло-коричневого до темно-коричневого кольору, не допускається тьмяний сірий відтінок. Порошок повинен бути фасованим та мати відповідне маркування на упаковці. Герметична упаковка розфасовкою від 80гр - 100 гр. Без ГМО. ДСТУ. Постачання товару за договором здійснюється протягом 2025 року в заклади освіти ,підпорядковані Замовнику, відповідно до наданих заявок 2-3 рази на тиждень частинами, згідно дислокації (Додаток №2 до Договору ) та графіку постачання (Додаток №3 до Договору). Заявка Замовника має містити інформацію щодо кількості, місця та терміну поставки товару. Поставка товара здійснюється в робочі дні з 6-00 до 17-00. Залишковий термін придатності на момент постачання - не менше 50% загального терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. На недоброякісний товар складається акт та повертається постачальнику. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам (надати документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність або сертифікат відповідності). Доставка продукції здійснюється автотранспортом згідно з Санітарними правилами та наявністю у водіїв, експедиторів, водіїв-експедиторів особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150. Постачальник самостійно проводить розвантажувальні роботи в ЗДО . Розрахунки проводяться в національній валюті України – гривні, шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі видаткових накладних, на умовах відтермінування платежу за поставлений товар на строк 90 (дев’яносто) календарних днів. Місце постачання товару: Україна, місто Київ, заклади освіти підпорядковані Управлінню освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації. Строк постачання товару: до 31.12.2025 р.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
366786
366 786 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:39833860 Досьє YouControl
Контактна особа:Стоцький Олег Леонідович
Телефон:380442530086
E-mail:olegstotskij99@gmail.com
Місцезнаходження:
01021, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Какао-порошок

700
кілограм
01021 , Україна , м. Київ , вул. Інститутська, буд. 24/7 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУ 4391ТакАктивна14-01-2025, 16:07
Масова частка жиру (какао масла)від 12.0 до 12.0%Активна14-01-2025, 16:07
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 16:07:16
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 16:06:58
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться в національній валюті України – гривні, шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі видаткових накладних, на умовах відтермінування платежу за поставлений товар на строк 60 (шістдесяти) календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані (поставлені) товари здійснюється протягом десяти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що в такому разі будь-які штрафні санкції не застосовуються до Замовника, строк, встановлений п. 7.1. Договору вважається дотриманим, а грошове зобов’язання вважається таким, що виконане Замовником своєчасно, що унеможливлює також застосування ст. 625 Цивільного кодексу України. Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями). Обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          60
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ