Закупівлю оголошено - 14-01-2025, 16:03. Дата останніх змін - 14-01-2025, 16:03

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5% (ДК 021:2015:15510000-6 - Молоко та вершки) для закладів дошкільної освіти Залізничного району м. Львова

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5% (ДК 021:2015:15510000-6 - Молоко та вершки) для закладів дошкільної освіти Залізничного району м. Львова... Державна закупівля - UA-2025-01-14-012745-a Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5% (ДК 021:2015:15510000-6 - Молоко та вершки) для закладів дошкільної освіти Залізничного району м. Львова від замовника Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради від 1/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-14-012745-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-14-017386-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-01-2025, 16:03
по 17-01-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
3581100
3 581 100 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради
ЄДРПОУ:41321682 Досьє YouControl
Контактна особа:Гнат Ірина Володимирівна
Телефон:380322953206
E-mail:shzosvitalviv@gmail.com
Місцезнаходження:
79022, Україна, Львівська область,Львів, вул.Виговського І., будинок 34
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 910г

77 850
кілограм
79000 , Україна , Львівська область , Львів , ЗДО №1, вул. О. Степанівни, 48а; ЗДО №2, вул. Широка,78, вул.Чижевського, 43, вул.Олесницького, 2; ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича, 20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №139, вул. Ряшівська, 25; ЗДО №166, вул. Кульчицької, 10а; ЗДО «Казка», вул. Патона, 24; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно, вул. Грушевського, 56. ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна14-01-2025, 16:03
ВидпастеризованеАктивна14-01-2025, 16:03
Відповідність ДСТУ 2661ТакАктивна14-01-2025, 16:03
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5%Активна14-01-2025, 16:03
Маса неттовід 910 до 910гАктивна14-01-2025, 16:03
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 16:03:02
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 16:02:10
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної та рахунку на Товар. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів з незалежних від Замовника причин, строк виконання платіжних зобов’язань Замовника відстрочується до усунення зазначених обставин, а оплата за поставлений товар здійснюється після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника з 7:00 години і протягом робочого дня у робочі дні тижня (1-3 рази на тиждень). Замовник може передбачити у заявці/замовленні, що поставка товару може здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Замовника. Постачальник зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в заявці/замовленні. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше 1 (одного) робочого дня з дати одержання відповідної заявки Замовника.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          1
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ