Період оскарження умов закупівлі - по 19-01-2025, 00:00
Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 261 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 305 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Чехівський психоневрологічний інтернат |
| ЄДРПОУ: | 02770191 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Таміла Колюка |
| Телефон: | +380473952386 |
| E-mail: | chehivkapni@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 19933, Україна, Черкаська область,с. Чехівка, вул. Центральна, 1 |
2 |
Для проведення детального аналізу вищевказаної тендерної пропозиції на відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, а також з врахуванням п.42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 необхідно продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції. Керуючись ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа з публічних закупівель вирішила продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ФОП ДЖУРА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА по закупівлі ДК 021-2015 (CPV): 15230000-9 - Сушена чи солена риба; риба в розсолі; копчена риба (оселедець) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-14-012639-a) до 20 робочих днів. Дане рішення оформлено протоколом № 01/29 від 29.01.2025 року.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. учасник не надав копію(-ї) своєї дійсної медичної(-их) книжки(-ок) або його найманих працівників – водія(-їв) та/або вантажника(-ів) (форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом МОЗ України від 21.02.2013 р. №150) з відміткою про відсутність протипоказань для виконання обов’язків за відповідними професіями). 1.2. учасник не підтвердив досвід повного виконання аналогічного договору постачання аналогічного товару; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.1.13 1 Додатку 1 тендерної документації; 2.2. абз.1 п.2.1 Додатку 1 тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. учасник повинен надати копію(-ї) своєї дійсної медичної(-их) книжки(-ок) або його найманих працівників – водія(-їв) та/або вантажника(-ів) (форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом МОЗ України від 21.02.2013 р. №150) з відміткою про відсутність протипоказань для виконання обов’язків за відповідними професіями). У разі користування послугами з перевезення продуктів, учасник повинен надати копію особистої медичної книжки водія(-їв) підприємства, яке надає відповідні послуги, а також документальне підтвердження наявності трудових або цивільно-правових відносин між водієм та перевізником. 3.2. учасник повинен підтвердити досвід повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів) – постачання *аналогічного товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.