Закупівлю оголошено - 14-01-2025, 15:22. Дата останніх змін - 14-01-2025, 15:22

Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378

Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378... Державна закупівля - UA-2025-01-14-011380-a Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378 від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 1/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-14-011380-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-14-015044-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-01-2025, 15:22
по 17-01-2025, 16:00

Строк поставки товарів: з дати укладення договору по 31.12.2025 р. Поставка здійснюється з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування дрібнооптовими партіями згідно заявок Замовника за адресою: 82200 Львівська область м. Трускавець вул. Данилишиних, 62 на склад Замовника. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. Заявка передається Постачальнику в письмовому або телефонному режимі напередодні. Вимоги до упаковки: повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару, і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Поставка замовленої продукції проводиться згідно з заявками Покупця дрібними партіями (не менше 1 разу на тиждень) в межах Специфікації, в робочі дні з 08:00 до 15:00 год., протягом 3 робочих днів з моменту здійснення замовлення. Товар, що постачається повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару, який замовив Покупець, вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі цього товару у власність Покупця у місці поставки. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом оплати Покупцем отриманого товару після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 20 календарних днів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі поступлень коштів на реєстраційний рахунок. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 5 банківських днів з дати отримання Покупцем коштів на свій реєстраційний рахунок. Усі платіжні документи за договором оформляються з дотриманням вимог законодавства України.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
316000
316 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01984228 Досьє YouControl
Сайт:https://tml.org.ua
Контактна особа:Станович Маряна Андріївна
Телефон:380324753061
E-mail:maranastanovic100@gmail.com
Місцезнаходження:
82200, Україна, Львівська область,Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378

2 000
кілограм
82200 , Україна , Львівська область , Трускавець , ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидхекАктивна14-01-2025, 15:22
Частинатушка без головиАктивна14-01-2025, 15:22
Розмірний ряд300-500гАктивна14-01-2025, 15:22
Відповідність ДСТУДСТУ 4378Активна14-01-2025, 15:22
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 15:22:13
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 15:22:03
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом оплати Покупцем отриманого товару після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 20 календарних днів.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Поставка замовленої продукції проводиться згідно з заявками Покупця дрібними партіями (не менше 1 разу на тиждень) в межах Специфікації, в робочі дні з 08:00 до 15:00 год., протягом 3 робочих днів з моменту здійснення замовлення
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          3
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ