Поставка товару здійснюється щоденно (Пн.-Пт.) з 7:30 до 10:30 години протягом 24 годин з отримання заявки в телефонному режимі або електронною поштою від представників Замовника в кількості та асортименті, що зазначені в такій заявці. Постачальник з кожною партією Товару передає Замовнику комплект із наступних документів: накладну та документ, що засвідчує якість товару. Приймання-передача Товару здійснюється шляхом підписання Сторонами чи їх уповноваженими представниками накладних. У накладних вказується повна назва Товару, ціна за одиницю, кількість, загальна вартість Товару, а також має міститися посилання на номер та дату цього Договору.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 130 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 21 Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
ЄДРПОУ: | 22414334 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Іванна Жентичка |
Телефон: | +380324557019 |
E-mail: | dnz21struj@ukr.net |
Місцезнаходження: | 82400, Україна, Львівська область,м. Стрий, вул. СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 14А |
0 |