Закупівлю оголошено - 14-01-2025, 11:55. Дата останніх змін - 14-01-2025, 11:55

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-01-14-005486-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради від 1/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-14-005486-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-14-004425-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-01-2025, 11:55
по 17-01-2025, 12:00

згідно ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221) Вимоги щодо постачання та якості товару. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого повинна відповідати вимогам державних стандартів (ДСТУ 9221:2023), санітарно-гігієничним вимогам та вимогам безпечності. Якість та безпечність товару повинна підтверджуватися відповідними документами: сертифікатом якості на кожну партію товару, якісним посвідченням тощо. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. Товар повинен відповідати ДСТУ 9221:2023 . Картопля повинна бути вирощена в природних умовах, без перевищеного вмісту хімічних речовин, мати типові для ботанічного сорту форму та колір. Бульби цілі, чисті, здорові, без зайвої зовнішньої вологості, незів’ялі, непророслі, очищені від землі, без механічних пошкоджень та пошкоджень шкідниками. Бульби повинні бути зрілі, із щільною шкіркою, без ознак гнилизни. Фасування: мішки, сітки. Пакувальні матеріали повинні забезпечувати зберігання продукту під час його транспортування та бути міцними. Загальна вага всієї упаковки картоплі, що постачається, повинна становити не менше 500 кг. Постачання здійснюється на адресу Замовника: м. Харків, вул. Каденюка, 43, 61099, партіями згідно заявок замовника за рахунок Постачальника у термін до 25 грудня 2025 року. Розрахунок за товар здійснюється Замовником шляхом оплати за фактично поставлені товари на підставі належним чином оформлених накладних та рахунків наданих Постачальником не пізніше 10-ти днів після отримання товару.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
15000
15 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради
ЄДРПОУ:02003528 Досьє YouControl
Контактна особа:ОЗЕРОВА Тетяна
Телефон:380577250682
E-mail:hmdl-5@ukr.net
Місцезнаходження:
61099, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Каденюка, будинок 43
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

500
кілограм
61099 , Україна , Харківська область , Харків , вул.Каденюка, буд.43 ,
по 25-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна14-01-2025, 11:55
КласпершийАктивна14-01-2025, 11:55
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна14-01-2025, 11:55
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 11:55:07
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 11:54:17
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Спосіб розрахунків – безготівковий. 4.2. Розрахунок за товар здійснюється Замовником шляхом оплати за фактично поставлені товари на підставі належним чином оформлених накладних та рахунків наданих Постачальником не пізніше 10-ти днів після отримання товару. 4.3. Ціна одиниці товару встановлюється в національній валюті України та не може бути змінена в односторонньому порядку до повного виконання сторонами зобов’язань за договором. 4.4. До рахунка додаються: накладна, сертифікати якості.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ