Закупівлю оголошено - 14-01-2025, 10:30. Дата останніх змін - 14-01-2025, 10:30

ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (сир кисломолочний 9%; сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421)

ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (сир кисломолочний 9%; сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421)... Державна закупівля - UA-2025-01-14-002672-a ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (сир кисломолочний 9%; сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421) від замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИЖНИЦЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ ТА КУРСІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ ІМЕНІ НАЗАРІЯ ЯРЕМЧУКА" від 1/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-14-002672-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-14-002510-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-01-2025, 10:30
по 17-01-2025, 00:00

Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 30 календарних днів з дня його надходження. Строк поставки (передачі) товарів: з дати укладання договору кожного робочого дня протягом 2025 року. Місце поставки (передачі) товарів: Чернівецька область, м. Вижниця, вул. Романа Шухевича, 8. Умови постачання Товару – доставка товару здійснюється окремими партіями кожного робочого дня, впродовж дії договору за адресою Покупця у період часу з 08.00 – 10.00 години (крім вихідних днів) за погодженням згідно потреби, спеціалізованим транспортом Постачальника та за його рахунок, згідно заявок Покупця, які можуть бути подані електронною поштою, факсом та/або особисто в телефонному режимі тощо. Завантажувальні – розвантажувальні роботи за рахунок постачальників. Транспортний засіб повинен бути чистим, сухим, без стороннього запаху, з проведеною дез(сан)обробкою. Водій (експедитор) обов'язково повинен мати копію особистої медичної книжки. Товар поставляється з: видатковими накладними та копіями Сертифікату якості на товар або висновком держаної санітарно-епідеміологічної служби для кожного закладу окремо. При виникненні претензій щодо кількості чи якості товару, Постачальник повинен усунути недоліки не пізніше 2-х годин з часу отримання претензій від Замовника. У разі порушення Постачальником умов щодо порядку поставки, строків, якості товару, виправлення претензій Замовник має право в будь-який час в межах строків позовної давності застосувати до Постачальника, крім пені, грошовий штраф у розмірі 100% від загальної суми Договору. Учасник, протягом 24 годин після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника, установчі документи та разом з договором зобов’язаний надати Замовнику Сертифікат на систему керування безпечністю харчових, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі», сфера сертифікації: 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту 46.31 Оптова торгівля фруктами й овочами 46.32 Оптова торгівля м'ясом і м'ясними продуктами 46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами 46.36 Оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами 46.38 Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками 47.73 Роздрібна торгівля фармацевтичними товарами в спеціалізованих магазинах 47.75 Роздрібна торгівля косметичними товарами та туалетними приналежностями в спеціалізованих магазинах 47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації систем менеджменту. Компетентність органу з сертифікації менеджменту повинна бути підтверджена Національним агентством з акредитації України. В разі ненадання Замовнику протягом 24 годин з дня визначення учасника переможцем таких документів, Замовник розцінює це як письмову відмову учасника від підписання договору, та відповідно відхиляє пропозицію такого учасника.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
113625
113 625 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИЖНИЦЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ ТА КУРСІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ ІМЕНІ НАЗАРІЯ ЯРЕМЧУКА"
ЄДРПОУ:21433223 Досьє YouControl
Контактна особа:Валерій Клим
Телефон:+380978833664
E-mail:valetaklim@gmail.com
Місцезнаходження:
59200, Україна, Чернівецька область,Вижницький район, м. Вижниця, вул. РОМАНА ШУХЕВИЧА, 8
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир кисломолочний 9%

480
кілограм
59200 , Україна , Чернівецька область , Вижниця , вул. Романа Шухевича, 8 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БезлактознийНіАктивна14-01-2025, 10:28
Відповідність ДСТУ 4554ТакАктивна14-01-2025, 10:28
ДобавкиНіАктивна14-01-2025, 10:28
Масова частка жиру9.0відсотокАктивна14-01-2025, 10:28
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421

262,50
кілограм
59200 , Україна , Чернівецька область , Вижниця , вул. Романа Шухевича, 8 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)такАктивна14-01-2025, 10:28
Добавкибез добавокАктивна14-01-2025, 10:28
БезлактознийНіАктивна14-01-2025, 10:28
Масова частка жирувід 45 до 45відсотокАктивна14-01-2025, 10:28
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 10:30:23
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 10:28:08
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ