Закупівлю оголошено - 13-01-2025, 16:00. Дата останніх змін - 13-01-2025, 16:00

Молоко та вершки

Молоко та вершки... Державна закупівля - UA-2025-01-13-011129-a Молоко та вершки від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУРШТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БУРШТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 1/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-13-011129-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-13-015630-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-01-2025, 16:00
по 16-01-2025, 07:00

Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 31 грудня 2025 року на запит Замовника. Місце поставки Товару: Україна, 77111, Івано-Франківська обл., місто Бурштин, вул. Романа Шухевича, буд. 18. Постачальник поставляє Замовнику Товар відповідно до Специфікації. Постачальник зобов’язується не пізніше ніж за 1 день до дати поставки товару повідомити про це Замовника для отримання детальної інформації щодо місця приймання - передачі Товару.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
83000
83 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУРШТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БУРШТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:25068128 Досьє YouControl
Контактна особа:Олег Ярославович КУЗІВ
Телефон:+380737778323
E-mail:kuziv.o73@gmail.com
Місцезнаходження:
77111, Україна, Івано-Франківська область,місто Бурштин, ВУЛИЦЯ ШУХЕВИЧА будинок 18
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче

2 000
кілограм
77111 , Україна , Івано-Франківська область , м. Бурштин , вул. Романа Шухевича буд. 18 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна13-01-2025, 15:59
ВидпастеризованеАктивна13-01-2025, 15:59
БрендРАДИМОАктивна13-01-2025, 15:59
Без лактозиНіАктивна13-01-2025, 15:59
Наявність кришки (закрутка або клапан)НіАктивна13-01-2025, 15:59
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5Активна13-01-2025, 15:59
Маса неттовід 1000 до 1000Активна13-01-2025, 15:59
Відповідність ДСТУ 2661ТакАктивна13-01-2025, 15:59
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 16:00:33
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 15:59:48
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за товар здійснюються за фактично поставлений Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару згідно Видаткової накладної наданої Постачальником.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ