Закупівлю оголошено - 13-01-2025, 09:57. Дата останніх змін - 13-01-2025, 09:57

Оброблені фрукти та овочі

Оброблені фрукти та овочі... Державна закупівля - UA-2025-01-13-001321-a Оброблені фрукти та овочі від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДИЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 1/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-13-001321-a / на ProZorro / на DoZorro
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-01-2025, 09:57
по 16-01-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
143022
143 022 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДИЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:43981110 Досьє YouControl
Контактна особа:Освіта Відділ
Телефон:380975093091
E-mail:vogdajurist@ukr.net
Місцезнаходження:
19502, Україна, Черкаська область,Городище, вул.Миру, будинок 60/2
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Паста томатна

560
кілограм
Україна ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Фасуваннябанка склянаАктивна13-01-2025, 09:57
СортпершийАктивна13-01-2025, 09:57
Відповідність ДСТУ 5081ТакАктивна13-01-2025, 09:57
Сіль у складі продуктуТак, НіАктивна13-01-2025, 09:57
Масова частка сухих речовинвід 25.0 до 25.0%Активна13-01-2025, 09:57
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Овочева суміш заморожена

250
кілограм
Україна ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Назва продуктуовочева сумішАктивна13-01-2025, 09:57
Вид продуктуовочева сумішАктивна13-01-2025, 09:57
Тип обробкишвидка заморозкаАктивна13-01-2025, 09:57
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494

70
кілограм
Україна ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУДСТУ 8494Активна13-01-2025, 09:57
Вид сушених фруктівсуміш сухофруктівАктивна13-01-2025, 09:57
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Повидло яблучне, стерилізоване, ґатунок вищий

80
кілограм
Україна ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ҐатуноквищийАктивна13-01-2025, 09:57
ВидповидлоАктивна13-01-2025, 09:57
Фруктово-ягідна основаяблукоАктивна13-01-2025, 09:57
СтерилізованоТакАктивна13-01-2025, 09:57
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Родзинки сушені світло-коричневого кольору, сорт вищий, розмір середній

32
кілограм
Україна ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Колірсвітло-коричневийАктивна13-01-2025, 09:57
РозмірсереднійАктивна13-01-2025, 09:57
СортвищийАктивна13-01-2025, 09:57
Наявність плодоніжкиНіАктивна13-01-2025, 09:57
Наявність кісточкиНіАктивна13-01-2025, 09:57
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 09:57:14
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 09:55:22
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. В разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 календарних днів з моменту отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі. Розрахунки здійснюються Замовником протягом 10 календарних днів після підписання сторонами видаткової накладної та отримання накладної на товар, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ