Період оскарження умов закупівлі - по 15-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 800 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 001 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради Самбірського району Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 41859757 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гнип Святослав Романович |
| Телефон: | +380983687495 |
| E-mail: | shakaladik1990@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 81440, Україна, Львівська область,Рудки, м. Рудки, пл. Відродження 1 |
2 |
Шановний учасник! У складі тендерної пропозиції наявні такі невідповідності: 1. Згідно із пунктом 2 частини 1 розділу І додатку №2 до тендерної документації потрібно було подати Копії аналогічних договорів/договору, що наведені в довідці разом із копіями документів, що підтверджують їх виконання (як мінімум один договір). У складі тендерної пропозиції надано інформацію про виконання аналогічного договору №30-11/23 від 30.11.2023 року, укладеного між учасником та КР ЛОР «Технічний нагляд». У складі тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, тому просимо їх надати. 2. Згідно із п.5 розділу ІІІ додатку №2 до тендерної документації потрібно було подати довідку, видана Замовником відкритих торгів не раніше дати оголошення даної процедури про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником. У складі тендерної пропозиції така довідка відсутня, тому просимо її надати.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.