- Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), Закону України «Про оборонні закупівлі» (зі змінами), Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), підпункту 2 пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами). Якість Товару, що поставляється ПРОДАВЦЕМ повинна відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів, ДСТУ 7517:2014 (Хліб із пшеничного борошна), ДСТУ 4583:2023 (Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна), ДСТУ 4585:2021 (Вироби хлібобулочні здобні) та Технічним вимогам (Додаток № 2 до Договору).
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 5 029 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 50 295 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 23313859 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Денис Сергійович Бурлуцький |
| Телефон: | +380442482880 |
| E-mail: | zakupivli3030@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область,м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24 |
10 |
ПРОТОКОЛ № 23 про прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3030 Національної гвардії України з організації закупівель товарів, робіт і послуг м. Київ «21» січня 2025 року Військова частина 3030 Національної гвардії України, ЄДРПОУ 23313859, адреса: проспект Повітряних Сил, 24 місто Київ, поштовий індекс 03049. Уповноважена особа: Помічник начальника служби організації закупівель капітан Денис БУРЛУЦЬКИЙ. Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції ТОВ «КИЇВХЛІБ», ЄДРПОУ 44375369 спрощеної закупівлі товарів код ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб із борошна пшеничного першого сорту; Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого сорту; Булочка із борошна пшеничного першого сорту 0,07 кг). 2. Про оприлюднення рішення, щодо розгляду пропозиції ТОВ «КИЇВХЛІБ». Під час розгляду першого питання порядку денного: 10 січня 2025 року на сайті уповноваженого органу https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2025-01-10-010012-a було опубліковано оголошення, про проведення спрощеної закупівлі товарів код ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб із борошна пшеничного першого сорту; Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого сорту; Булочка із борошна пшеничного першого сорту 0,07 кг). Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-10-010012-a. Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 5 029 500,00 грн з ПДВ. Під час проведення спрощеної закупівлі на сайті уповноваженого органу закупівлі товарів код ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб із борошна пшеничного першого сорту; Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого сорту; Булочка із борошна пшеничного першого сорту 0,07 кг), було подано пропозицію ТОВ «КИЇВХЛІБ» на загальну суму : 4 498 425,00 грн з ПДВ. Згідно частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерної пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 8 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», для проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону має бути подано не менше двох пропозицій. У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично переходить до етапу розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Розглядається пропозиція ТОВ «КИЇВХЛІБ» на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, закупівлі товарів код ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб із борошна пшеничного першого сорту; Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого сорту; Булочка із борошна пшеничного першого сорту 0,07 кг). За результатом розгляду документів пропозиції ТОВ «КИЇВХЛІБ», щодо відповідності до оголошення спрощеної закупівлі з додатками, встановлено: 1. Згідно п.1. Інструкції з підготовки пропозиції Учасник мав надати Пропозицію, яка має бути підписана керівником або іншою уповноваженою особою, та завірена печаткою Учасника, в разі її наявності та використання, згідно Додатку №1 до Оголошення спрощеної закупівлі. Крім цього всі документи повинні мати дату та номер. А також, всі документи мають бути скановані у кольоровому вигляді в форматі PDF. Однак ТОВ «КИЇВХЛІБ» надав пропозицію без дати і номера, без підпису уповноваженої особи та печатки, і не в форматі PDF, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 2. Згідно п.п.1.1. п.1. Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати Оригінал або завірену копію наказу про призначення уповноваженої особи на посаду, яка дає повноваження або довіреності, яка підтверджує повноваження посадової особи на підписання документів пропозиції та/або договорів. Учасник надав копію довіреності в якій уповноважує посадову особу, а саме заступника начальника управління продажу по бюджетним організаціям ТОВ «КИЇВХЛІБ» Наровило Дмитра Тимофійовича, а також копію наказу про призначення Наровила Дмитра Тимофійовича на посаду заступника начальника управління продажу по бюджетним організаціям Комерційного департаменту ТОВ «ТД «КИЇВХЛІБ». Наказу про призначення на посаду уповноваженої особи у ТОВ «КИЇВХЛІБ» не надано. Однак, Довіреність надає повноваження в частині подання пропозиції та документів до неї, але не підписання договору. Крім того, було подано рішення засновника про призначення директора ТОВ «ТД «КИЇВХЛІБ», а документ про призначення директора ТОВ «КИЇВХЛІБ» не надано, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 3. Учасник мав надати рішення засновника (протокол загальних зборів учасників ТОВ) про надання згоди на вчинення правочину, однак в Статуті Учасника зазначено, що Директор Товариства не має права укладати від імені товариства правочини, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину становить від 500 000 (п’ятсот тисяч) до 30 000 000 (тридцять мільйонів) гривень, без рішення Наглядової ради Товариства. Зазначеного рішення Учасник не надав, враховуючи те, що вартість предмету закупівлі, згідно Пропозиції Учасника становить 4 498 425,00 грн з ПДВ. 4. Згідно п.п.1.3. п.1. Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Оригінал листа-згоди на обробку персональних даних. Учасник надав такі листи, але вони не містять дату і номер документа, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 5. Згідно п.п.2.1. п. 2. Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати оригінал або завірену копію ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності. Учасник надав лист-роз’яснення щодо того, що даний вид діяльності не підлягає ліцензуванню. Однак документ не містить номера і дати, і наданий не в форматі PDF, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 6. Згідно п.п.3.1. п.3 Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Довідку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, яка містить відомості про підприємство. Учасник надав таку довідку, однак вона не містить номера та дати, і наданий не в форматі PDF, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 7. Згідно п.п.5.1. п.5. Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Лист-гарантію, однак учасник надав такий лист гарантію без номера і дати, а також документ не підписаний і не містить печатки підприємства, і наданий не в форматі PDF, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 8. Згідно п.п.6.1. п.6. Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Гарантійний лист, однак учасник надав такий Гарантійний лист без номера і дати, а також а також документ не підписаний і не містить печатки підприємства, і наданий не в форматі PDF, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 9. Згідно п.п.7.1. п.7. Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, однак учасник надав таку Довідку без номера і дати, а також а також документ не підписаний і не містить печатки підприємства, і наданий не в форматі PDF, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 10. Згідно п.п.8.1. п.8. Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Лист-гарантію, однак учасник надав такий лист гарантію без номера і дати, а також документ не підписаний і не містить печатки підприємства, і наданий не в форматі PDF, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 11. Згідно п.п.9.1. п.9 Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 3 до Оголошення спрощеної закупівлі, однак Учасник подав зазначений документ не в форматі PDF, а також документ не підписаний, не містить печатки, номера і дати документа, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 12. Згідно п.п.10.1. п.10 Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Гарантійний лист, однак Учасник подав зазначений документ не в форматі PDF, а також документ не підписаний, не містить печатки, номера і дати документа, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 13. Згідно п.п.11.1. п.11 Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Гарантійний лист, однак Учасник подав зазначений документ не в форматі PDF, а також документ не підписаний, не містить печатки, номера і дати документа, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 14. Згідно п.п.12.1. п.12 Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати завірений печаткою та підписаний уповноваженою особою проект договору, однак Учасник подав зазначений документ не в форматі PDF, а також документ не підписаний, не містить печатки, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 15. Згідно п.п.13.1. п.13 Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Довідку підтвердження про відсутність ризиків для укладання договору згідно Додатку № 5 до Оголошення спрощеної закупівлі, однак Учасник подав зазначену довідку не в форматі PDF, а також документ не підписаний, не містить печатки, номера і дати документа, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 16. Згідно п.п.15.1. п.15 Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Гарантійний лист, однак Учасник подав зазначений документ не в форматі PDF, а також документ не підписаний, не містить печатки, номера і дати документа, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 17. Згідно п.п.16.2 п.16. Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Оригінал(и) або нотаріально завірена(і) копія(ї) дійсного експлуатаційного дозволу чи рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам». Документ має бути виданий на ім’я учасника закупівлі. Однак, ТОВ «КИЇВХЛІБ» зазначений документ не надав. 18. Згідно п.п.16.5. п.16. Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати довідку з переліком автомобілів, однак ТОВ «КИЇВХЛІБ» подав зазначену довідку не в форматі PDF, а також документ не підписаний, не містить печатки, номера і дати документа. Крім цього, у довідці зазначено, що автомобілі, які в ній вказані надані згідно договору про перевезення вантажів. У випадку, якщо транспортування буде здійснюватися автотранспортом за договором надання транспортних послуг, Учасник мав надати копію зазначеного договору, одна Учасник не надав копію договору про надання транспортних послуг, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 19. Згідно п.п.16.6. п.16 Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати довідку, що містить пояснення про виконання Учасником положень ч.2. ст. 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зi змінами, однак ТОВ «КИЇВХЛІБ» подав зазначену довідку не в форматі PDF, а також документ не підписаний, не містить печатки, номера і дати документа, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 20. Згідно пп.16.7. п.16 Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Гарантійний лист, в якому учасник гарантує що: зможе належним чином забезпечити особовий склад продуктами харчування, однак ТОВ «КИЇВХЛІБ» подав зазначений Гарантійний лист не в форматі PDF, а також документ не підписаний, не містить печатки, номера і дати документа, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 21. Згідно п.п.16.8. п.16 Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Гарантійний лист, однак ТОВ «КИЇВХЛІБ» подав зазначений Гарантійний лист не в форматі PDF, а також документ не підписаний, не містить печатки, номера і дати документа, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», оприлюднити в електронній системі закупівель Уповноваженого органу повідомлення з вимогою до ТОВ «КИЇВХЛІБ» про виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель такого повідомлення. ВИРІШЕНО: 1. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», повідомити ТОВ «КИЇВХЛІБ» про надання наступних документів шляхом розміщення в електронній системі закупівель: 1) Надати Пропозицію, згідно Додатку № 1 до Оголошення спрощеної закупівлі, підписану керівником або уповноваженою особою, завірену печаткою підприємства, з вихідним номером і датою, в кольоровому вигляді, в форматі PDF. 2) Надати копію призначення уповноваженої особи на посаду від Учасника, а також рішення Засновника, про призначення Директора ТОВ «КИЇВХЛІБ». 3) Рішення наглядової ради ТОВ «КИЇВХЛІБ» про надання дозволу директору на укладання договору на суму закупівлі. 4) Оригінал листа-згоди на обробку персональних даних, в форматі PDF, з вихідним номером та датою, згідно п.п.1.3. п.1. Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі, за формою, визначеною в Додатку № 6 до Оголошення спрощеної закупівлі. 5) Оригінал або завірену копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, та інших документів необхідних для укладення договору. Якщо отримання дозволу або ліцензії не передбачено відповідно до норм чинного законодавства документ, Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання)), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідного документу, згідно п.п.2.1. п. 2. Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі, з вихідним номером і датою підписаний уповноваженою особою, завірений печаткою підприємства, в форматі PDF. 6) Довідку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, яка містить відомості про підприємство, згідно п.п.3.1. п.3 Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі, з вихідним номером і датою, підписаний уповноваженою особою, завірений печаткою підприємства, в форматі PDF. 7) Лист-гарантія, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою, щодо дотримання/не дотримання (обрати одне значення) Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, згідно п.п.5.1. п.5. Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі, з вихідним номером і датою, підписаний уповноваженою особою, завірений печаткою підприємства, в форматі PDF. 8) Гарантійний лист про те, що Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля, згідно п.п.6.1. п.6. Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі, з вихідним номером і датою, підписаний уповноваженою особою, завірений печаткою підприємства, в форматі PDF. 9) Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, згідно п.п.7.1. п.7. Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі, з вихідним номером і датою, підписаний уповноваженою особою, завірений печаткою підприємства, в форматі PDF. 10) Лист-гарантію, згідно п.п.8.1. п.8. Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі, з вихідним номером і датою, підписаний уповноваженою особою, завірений печаткою підприємства, в форматі PDF. 11) Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 3 до Оголошення спрощеної закупівлі, згідно п.п.9.1. п.9 Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі, з вихідним номером і датою, підписаний уповноваженою особою, завірений печаткою підприємства, в форматі PDF. 12) Гарантійний лист, згідно п.п.10.1. п.10 Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі, з вихідним номером і датою, підписаний уповноваженою особою, завірений печаткою підприємства, в форматі PDF. 13) Гарантійний лист, згідно п.п.11.1. п.11 Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі, з вихідним номером і датою, підписаний уповноваженою особою, завірений печаткою підприємства, в форматі PDF. 14) Проект договору, підписаний уповноваженою особою, завірений печаткою підприємства, в форматі PDF, згідно п.п.12.1. п.12 Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 15) Довідку підтвердження про відсутність ризиків для укладання договору, згідно п.п.13.1. п.13 Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі, за формою, визначеною у Додатку № 5 до Оголошення спрощеної закупівлі, з вихідним номером і датою, підписаний уповноваженою особою, завірений печаткою підприємства, в форматі PDF. 16) Гарантійний лист, згідно п.п.15.1. п.15 Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі, з вихідним номером і датою, підписаний уповноваженою особою, завірений печаткою підприємства, в форматі PDF. 17) Оригінал(и) або нотаріально завірена(і) копія(ї) дійсного експлуатаційного дозволу чи рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам». Документ має бути виданий на ім’я учасника закупівлі., згідно п.п.16.2 п.16. Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 18) Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобілів, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику зазначити таку інформацію в довідці та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг Учаснику, згідно п.п.16.5. п.16. Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 19) Довідку, що містить пояснення про виконання Учасником положень ч.2. ст. 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зi змінами, згідно п.п.16.6. п.16 Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі, з вихідним номером і датою, підписаний уповноваженою особою, завірений печаткою підприємства, в форматі PDF. 20) Гарантійний лист, в якому учасник гарантує що: зможе належним чином забезпечити особовий склад продуктами харчування, згідно п.п.16.7. п.16 Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі, з вихідним номером і датою, підписаний уповноваженою особою, завірений печаткою підприємства, в форматі PDF. 21) Гарантійний лист, згідно п.п.16.8. п.16 Додатку №2 до Оголошення спрощеної закупівлі, з вихідним номером і датою, підписаний уповноваженою особою, завірений печаткою підприємства, в форматі PDF. 2. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», оприлюднити в електронній системі закупівель Уповноваженого органу повідомлення з вимогою до ТОВ «КИЇВХЛІБ» про виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель такого повідомлення. Уповноважена особа Денис БУРЛУЦЬКИЙ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.