Сир твердий 50% без добавок, ДСТУ-6003/ДСТУ-4421; Сир кисломолочний 9%, ДСТУ-4554 Строк (термін) поставки (передачі) Замовнику всього обсягу товару – з дати підписання договору до 31.12.2025р. включно. Товар постачається один раз на тиждень по заявці Замовника протягом строку дії договору. Поставка товару повинна здійснюватися Постачальником у робочі дні – з понеділка по п’ятницю з 08-00 години до 12-00 години. Продукція поставляється та розвантажується за рахунок Постачальника на склад Замовника за адресою: місто Хмільник, вулиця Білокур Катерини, буд. 13, Вінницька область. Товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 3 робочих днів з дня отримання заявки від Замовника. Зобов'язання Постачальника щодо поставки товару вважається виконаним у повному обсязі з моменту передачі товару у власність Замовника за адресою Замовника. Товар повинен бути не пошкоджений, постачатися у фабричній упаковці, має бути свіжим, терміни та умови його зберігання не порушені. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують якість, кількість, безпечність товару. Якість Товару, що поставляється за Договором, повинна відповідати діючим державним стандартам, що діють на території України. Якість Товару за Договором повинна підтверджуватися сертифікатом якості виробника та/або іншими документами, передбаченими чинним законодавством України. Залишковий термін придатності Товару на момент поставки складає не менше 90% загального терміну його придатності. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують Товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та повинні бути забезпечені санітарним одягом. Постачальник повинен дотримуватися санітарних правил при транспортуванні товару - продуктів харчування, в тому числі зобов’язаний дотримуватися температурного режиму при перевезенні і зберіганні товару. Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 10 календарних днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично наданий (поставлений) Товар здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. При цьому штрафні санкції до Замовника не застосовуються.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 100 800 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №5 (ЯСЛА-САДОК) "ВИШЕНЬКА" М.ХМІЛЬНИКА |
ЄДРПОУ: | 26244892 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Валентина Карбівська |
Телефон: | +38043222509 |
E-mail: | sadik-5@ukr.net |
Місцезнаходження: | 22000, Україна, Вінницька область,Хмільницький район, м.Хмільник, вул.Симоненка Василя будинок 5А |
0 |