«ДК 021:2015:15530000-2 «Масло вершкове» (CPV) (Масло солодковершкове 73%,фасоване,200 грам, ДСТУ 4399) Ціна на товар встановлена в національній валюті України. В ціну включаються всі затрати учасника, пов’язані з виконанням Договору, в т. ч. витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів). Покупець має право на зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків або зменшення обсягів потреби на даний товар. У ціну товару повинно входити упаковка, розфасовка. Оплата за поставлений товар Покупцем здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів після підписання накладних. Покупець не несе відповідальності за затримку фінансування договору, яка виникає за наявності відповідного бюджетного фінансування, що виникає не з його вини. Постачання товару відбувається відповідно до заявок Покупця партіями: Масло солодковершкове 73%,фасоване,200 грам від 5 пачок. Замовлення надається Покупцем в усній або письмові формі на електронну пошту постачальника з обов’язковим зазначенням графіку поставок. Поставка товару здійснюється щоденно протягом 1 робочого дня, в день зазначений в замовленні Покупця в період з 09.00 до 12.00 год. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам).Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника та за рахунок Постачальника. Документи повинні засвідчувати безпечність і якість Товару – ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання (для Товарів, що швидко псуються, термін реалізації і час виготовлення позначаються у годинах). підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого товару, визначені в Додатку №1 до Договору. Товар повинен відповідати вимогам державних стандартів, а також іншій нормативно-технічній документації. Продукти харчування постачаються за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність та якість. Термін придатності запропонованого товару на момент поставки повинен бути не менше 90% від загального терміну його реалізації. Забороняється завозити недоброякісний товар. На недоброякісний товар складається акт і такий товар повертається Постачальнику. Постачальник зобов’язаний замінити товар в продовж 2-х годин від моменту виявлення. Постачальник зобов’язаний мати у наявності діючі документи, що вказані у Договорі поставки у розділі 5. УМОВИ ПОСТАВКИ Постачальник повинен мати чинні документи, що обумовлені у Договорі. Постачальник (переможець процедури запиту пропозицій постачальників), на момент укладання договору за процедурою запиту пропозицій, повинен надати Покупцеві документи зазначені в пункті 5.5.проєкту Договору. Покупець при підписанні Договору має право перевірити наявність даних документів. Забороняється завозити без наявності супровідних документів щодо якості та безпеки, а також маркування, передбаченого чинним законодавством, продукція не приймається. У випадку, поставки товару буде виявлено Покупцем порушення, а саме розбіжність поставленого товару із замовленням, Покупець складає Акт розбіжності, який підтверджує факт порушення виконання умов договору ,до нього буде застосовано оперативну-господарську санкцію у вигляді відмови від встановлення на майбутнє господарських відносин із Покупцем. Споживча та транспортна тара повинна мати маркування відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Поставка товару: до 31.12.2025 року або до повного виконання договірних зобов’язань. Місце поставки визначено у Додатку 1 до договору. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 15530000-2.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 221 500 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Львівський державний музичний ліцей імені С.Крушельницької |
ЄДРПОУ: | 02214231 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Оксана Бабій |
Телефон: | +380322762411 |
E-mail: | bedronka1991@ukr.net |
Місцезнаходження: | 79005, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. ЗЕЛЕНА, будинок 10 |
0 |