Період оскарження умов закупівлі - по 17-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 76 169,31 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 380,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області |
| ЄДРПОУ: | 02147902 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Маркова Світлана Павлівна |
| Телефон: | +380960819790 |
| E-mail: | tender-konotop@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 41600, Україна, Сумська область,Конотоп, Джохара Дудаєва, 12 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по предмету закупівлі ДК 021:2015:03210000-6 - Зернові культури та картопля (Горох сушений; Квасоля сушена) 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1 Додатка 1 (п.1.1 Таблиці) до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1) Пункт 1.1 Таблиці «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій». Згідно з пункт 1.1 Таблиці розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: «Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи і скріплена печаткою Учасника, що містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідного для виконання умов договору. Документи, що підтверджують можливість учасника щодо використання вказаного в інформаційній довідці транспорту протягом усього терміну дії договору про закупівлю, тобто до 31.12.2025 р., технічні паспорти на власний транспорт та/або договори оренди або експедирування (суборенди з екіпажем), або інші документи, що підтверджують можливість використання автотранспорту протягом вказаного терміну.»; Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі» Згідно Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам стосовно предмету закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи: - позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти; - позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР; - позитивний Акт перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей) з інформацією, що даний транспортний засіб може забезпечити належні температурні умови перевезення саме для цього виду харчового продукту; - підтвердження про реєстрацію оператора ринку; - скан-копію декларації виробника та/або сертифікат якості; - експертні висновки (протоколи) лабораторних досліджень лабораторій, акредитованих відповідно до стандартів ISO/IEC 17025, ДСТУ ISO 17025; - довідка довільної форми, з інформацію про те, що Автотранспорт проходить періодичну дезінфекцію у відповідності з вимогами чинного законодавства. -підписана технічна специфікація Додаток 2 до тендерної документації. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують можливість учасника щодо використання вказаного в інформаційній довідці транспорту протягом усього терміну дії договору про закупівлю, тобто до 31.12.2025 р. Є в наявності договір оренди транспортного засобу, згідно якого термін оренди складає з 01.12.2023 по 30.11.2025. У складі тендерної пропозиції Учасника є в наявності позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР на іншу потужність, ніж та що зазначена в наказі про реєстрацію потужності. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи, що підтверджують можливість учасника щодо використання вказаного в інформаційній довідці транспорту протягом усього терміну дії договору про закупівлю, тобто до 31.12.2025 р. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР на потужність, що зазначена в наказі про реєстрацію потужності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.