Період оскарження умов закупівлі - по 16-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 840 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 30055111 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мєльнікова Світлана Василівна |
| Телефон: | 0513657849 |
| E-mail: | S.V.MELNIKOVA@UKR.NET |
| Місцезнаходження: | 55002, Україна, Миколаївська область,Південноукраїнськ, вул. Європейська, 23 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Учасник на виконання вимоги Замовника про те, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) підписав свою тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом (УЕП). 2. Пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Учасником не виконані умови, зазначені у пункті 1 розділу 3 Тендерної документації, а саме: - Учасник у складі своєї тендерної пропозиції на виконання вимоги Замовника щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надав сканований договір купівлі-продажу від 14.02.2023 року № 14 (файл «Аналогічний договір та Відгук - КОРМ ЗЕРНОВИЙ.pdf»), який наданий не у формі електронного документа, а також не є таким, що виданий іншим підприємством / установою / організацією. Разом з цим, вказаний документ не містить підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника на кожній сторінці, тобто не відповідає умові, зазначеній у пункті 1 розділу 3 Тендерної документації; - Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав документ «Технічна специфікація» (файл «Технічна спеціфікація - корм.pdf») на підтвердження вимог щодо предмету закупівлі, який також наданий не у формі електронного документа, а також не є таким, що виданий іншим підприємством / установою / організацією. Разом з цим, вказаний документ не містить підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника на кожній сторінці, тобто не відповідає умові, зазначеній у пункті 1 розділу 3 Тендерної документації Для усунення виявлених порушень учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинен надати наступні документи та/або наступну інформацію: 1. Виконаний аналогічний договір, зазначений в наданій Учасником довідці, який має бути наданий з урахуванням вимог пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника. 2. Документ «Технічна специфікація» на підтвердження вимог щодо предмету закупівлі, який має бути наданий з урахуванням вимог пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника. 3. Тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.