Закупівлю оголошено - 09-01-2025, 15:26. Дата останніх змін - 09-01-2025, 15:26

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-01-09-007645-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ЛІКАРНЯ" Харківської міської ради від 1/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-09-007645-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-09-010486-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-01-2025, 15:26
по 15-01-2025, 01:00

03212100-1 Картопля Картопля столова пізня, клас перший, товар повинен відповідати ДСТУ 9221. Фасування: мішки, сітки масою до 20 кг. Поставка товару здійснюється Постачальником поетапно, відповідно до потреби Замовника, протягом терміну дії даного Договору та виконується протягом 3 днів з моменту отримання заявки від Замовника. Пакувальні матеріали повинні забезпечувати зберігання продукту під час його транспортування та бути міцними. Картопля повинна бути вирощена в природних умовах, без перевищеного вмісту хімічних речовин, мати типові для ботанічного сорту форму та колір. Бульби цілі, чисті, здорові, без зайвої зовнішньої вологості, незів’ялі, непророслі, очищені від землі, без механічних пошкоджень та пошкоджень шкідниками. Бульби повинні бути зрілі, із щільною шкіркою, без ознак гнилизни. Якість та безпечність товару повинна підтверджуватися відповідними документами: посвідченням / сертифікатом якості на кожну партію товару, тощо. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. Строк поставки товару: з моменту укладення Договору до 15.12.2025 року, окремими партіями згідно з попередніми заявками Замовника. Товар перевозиться за рахунок Постачальника у відповідності до правил транспортування продуктів харчування, водії та особи супроводжуючі товар повинні мати особисту медичну книжку з результатами проходження обов’язкового медичного огляду. При виникненні у Замовника претензій, що пов’язані з поставкою Товару неналежної якості всі витрати, пов’язані з заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та інше) несе Постачальник. Розрахунок за товар здійснюється Замовником шляхом оплати за фактично поставлені товари протягом 15 (п'ятнадцять) робочих днів з моменту поставки товару на підставі видаткової накладної при наявності фінансування. Вартість за одиницю товару зазначається з «двома знаками після коми» (0,00) Всі вимоги до товару та Постачальника зазначені в проєкті договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
128000
128 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ЛІКАРНЯ" Харківської міської ради
ЄДРПОУ:02003646 Досьє YouControl
Контактна особа:Жмурко Наталія Анатоліївна
Телефон:380577255181
E-mail:tsml@email.ua
Місцезнаходження:
61002, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ ДАРВІНА, будинок 8/10
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

4 000
кілограм
61002 , Україна , Харківська область , Харків , вул. Дарвіна 8/10 ,
по 15-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна09-01-2025, 15:26
КласпершийАктивна09-01-2025, 15:26
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна09-01-2025, 15:26
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-01-2025, 15:26:25
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:09-01-2025, 15:25:52
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ