Закупівлю оголошено - 09-01-2025, 15:09. Дата останніх змін - 09-01-2025, 15:09

Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494

Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494... Державна закупівля - UA-2025-01-09-007203-a Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494 від замовника Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ЛІКАРНЯ" Харківської міської ради від 1/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-09-007203-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-09-010013-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-01-2025, 15:09
по 14-01-2025, 01:00

15332410-1 Сухофрукти Сухофрукти мають відповідати ДСТУ 8494. Фасування в мішках масою нетто до 25 кг. Сухофрукти повинні відповідати смаковим якостям фруктів, з яких їх виробляють, мають бути темнішими від свого природного кольору, не злипатися. Смак солодкий, кисло-солодкий, без стороннього запаху, присмаку; Не повинні бути пошкоджені шкідниками, мати враження та присмак пліснявою. Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час доставки; Термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 80 % від загального терміну придатності товару. Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника, та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару та повинені бути діючими з урахуванням терміну реалізації товару, із зазначенням строку придатності, умов зберігання та температурного режиму (копія декларації виробника та/або копія посвідчення про якість та/або копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо) Строк поставки товару: з моменту укладення Договору до 15.12.2025 року, окремими партіями згідно з попередніми заявками Замовника, протягом 3 днів з моменту отримання заявки від Замовника. Товар перевозиться за рахунок Постачальника у відповідності до правил транспортування продуктів харчування, водії та особи супроводжуючі товар повинні мати особисту медичну книжку з результатами проходження обов’язкового медичного огляду. Транспортні засоби, що використовуються для перевезення товару повинні відповідати вимогам чинного законодавства України при перевезенні продуктів харчування та мати необхідні документи санітарної обробки даного транспортного засобу. При виникненні у Замовника претензій, що пов’язані з поставкою Товару неналежної якості всі витрати, пов’язані з заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та інше) несе Постачальник. Розрахунок за товар здійснюється Замовником шляхом оплати за фактично поставлені товари протягом 15 (п'ятнадцять) робочих днів з моменту поставки товару на підставі видаткової накладної при наявності фінансування. Вартість за одиницю товару зазначається з «двома знаками після коми (0,00) Всі вимоги до товару та Постачальника зазначені в проєкті договору

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
23200
23 200 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ЛІКАРНЯ" Харківської міської ради
ЄДРПОУ:02003646 Досьє YouControl
Контактна особа:Жмурко Наталія Анатоліївна
Телефон:380577255181
E-mail:tsml@email.ua
Місцезнаходження:
61002, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ ДАРВІНА, будинок 8/10
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494

400
кілограм
61002 , Україна , Харківська область , Харків , вул. Дарвіна 8/10 ,
по 15-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУДСТУ 8494Активна09-01-2025, 15:09
Вид сушених фруктівсуміш сухофруктівАктивна09-01-2025, 15:09
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-01-2025, 15:09:06
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:09-01-2025, 15:08:21
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ