Закупівлю оголошено - 09-01-2025, 12:04. Дата останніх змін - 09-01-2025, 12:04

Овочева суміш заморожена ...

Овочева суміш заморожена ...... Державна закупівля - UA-2025-01-09-003830-a Овочева суміш заморожена ... від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради від 1/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-09-003830-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-06-003446-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-01-2025, 12:04
по 14-01-2025, 13:00

згідно ДК 021:2015 15330000-6 Оброблені фрукти та овочі (Овочева суміш заморожена) Вимоги щодо постачання та якості товару. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого повинна відповідати вимогам державних стандартів (ДСТУ 8636:2016), санітарно-гігієничним вимогам та вимогам безпечності. Якість та безпечність товару повинна підтверджуватися відповідними документами: сертифікатом якості на кожну партію товару, якісним посвідченням тощо. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. Товар повинен відповідати ДСТУ 8636:2016. Овочева суміш повинна включати в себе суміш очищених, подрібнених та швидкозаморожених овочів, не менше 3-х видів (капуста цвітна, капуста броколі, капуста брюсельська, морква, цибуля, зелений горошок, квасоля стручкова, кукурудза, перець солодкий тощо). Без додавання грибів. Тип обробки: швидка заморозка. Загальна вага всього паковання овочевої суміші, що постачається, повинна становити не менше 200 кг. Овочева суміш повинна бути фасованою та пакованою масою нетто від 400 г до 10 кг у спожиткове паковання: пакети, коробочки, стаканчики, мішки з полімерних матеріалів та інше спожиткове паковання вітчизняного виробництва згідно з чинними нормативними документами або закордонного виробництва, що дозволено Центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров'я для контакту з харчовими продуктами. Кожне паковання овочевої суміші повинне містити маркування, де обов`язково зазначається: назва товару, його склад, повна адреса виробника (країна виробника), адреса пакувальника, адреса потужностей виробництва, категорія, маса нетто, номер партії виробництва, кінцеву дату споживання, термічний стан, умови зберігання та калорійність 100г продукту. Постачання здійснюється на адресу Замовника: м. Харків, вул. Каденюка, 43, 61099, партіями згідно заявок замовника за рахунок Постачальника у термін до 25 грудня 2025 року. Розрахунок за товар здійснюється Замовником шляхом оплати за фактично поставлені товари на підставі належним чином оформлених накладних та рахунків наданих Постачальником не пізніше 10-ти днів після отримання товару.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
30000
30 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради
ЄДРПОУ:02003528 Досьє YouControl
Контактна особа:ОЗЕРОВА Тетяна
Телефон:380577250682
E-mail:hmdl-5@ukr.net
Місцезнаходження:
61099, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Каденюка, будинок 43
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Овочева суміш заморожена

200
кілограм
61099 , Україна , Харківська область , Харків , вул.Каденюка, буд.43 ,
по 25-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Назва продуктуовочева сумішАктивна09-01-2025, 12:04
Вид продуктуовочева сумішАктивна09-01-2025, 12:04
Тип обробкишвидка заморозкаАктивна09-01-2025, 12:04
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-01-2025, 12:04:22
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:09-01-2025, 12:03:30
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Спосіб розрахунків – безготівковий. 4.2. Розрахунок за товар здійснюється Замовником шляхом оплати за фактично поставлені товари на підставі належним чином оформлених накладних та рахунків наданих Постачальником не пізніше 10-ти днів після отримання товару. 4.3. Ціна одиниці товару встановлюється в національній валюті України та не може бути змінена в односторонньому порядку до повного виконання сторонами зобов’язань за договором. 4.4. До рахунка додаються: накладна, сертифікати якості.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ