Період оскарження умов закупівлі - по 14-01-2025, 00:00
Постачання товару має здійснюватися дрібними партіями на адресу кожного закладу Замовника з визначеною періодичністю не менше 2 (двох) разів на тиждень починаючи з 08.00 год. і не пізніше 10.00 год. протягом 2025 року згідно замовлень Замовника протягом 1 (одного) дня після отримання заявки враховуючи потреби установ у товарі, що відповідає вимогам санітарних правил та норм. Місце поставки товару зазначено у додатоку № 2 до проєкту договору даної закупівлі. (20 закладів освіти).
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 204 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 020 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ ЗАТУРЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 42439226 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ілона Шевчук |
Телефон: | +380987682018 |
E-mail: | osvitazaturcitender@gmail.com |
Місцезнаходження: | 45523, Україна, Волинська область,с. Затурці, вул. Липинського, 66 |
0 |