Закупівлю оголошено - 09-01-2025, 09:45. Дата останніх змін - 09-01-2025, 09:45

Філе куряче заморожене, ДСТУ 3143

Філе куряче заморожене, ДСТУ 3143... Державна закупівля - UA-2025-01-09-001010-a Філе куряче заморожене, ДСТУ 3143 від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради від 1/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-09-001010-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-06-003418-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-01-2025, 09:45
по 14-01-2025, 10:30

згідно ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо (Філе куряче заморожене, ДСТУ 3143). Вимоги щодо постачання та якості товару. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого повинна відповідати вимогам державних стандартів (ДСТУ 3143), санітарно-гігієничним вимогам та вимогам безпечності. Якість та безпечність товару повинна підтверджуватися відповідними документами: сертифікатом якості на кожну партію товару, якісним посвідченням тощо. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. Технічні вимоги: Наявність кісток: ні Термічний стан: заморожене Частина: філе Зі шкірою: ні Кожне паковання курячого філе повинне містити маркування, де обов`язково зазначається: назва товару, його склад, повна адреса виробника (країна виробника), адреса пакувальника, адреса потужностей виробництва, категорія, маса нетто, номер партії виробництва, кінцеву дату споживання, термічний стан, умови зберігання та калорійність 100г продукту. Термін придатності поставленого товару повинен бути не менше 80 % від його загального терміну придатності. М`ясо курятини повинно бути розфасоване та упаковане таким способом, який дозволяє забезпечити збереження його споживчих властивостей і безпечність під час зберігання, транспортування та реалізації, а також унеможливити фальсифікацію. Всього: 500 кг. Постачання здійснюється на адресу Замовника: м. Харків, вул. Каденюка, 43, 61099, партіями згідно заявок замовника за рахунок Постачальника у термін до 25 грудня 2025 року. Розрахунок за товар здійснюється Замовником шляхом оплати за фактично поставлені товари на підставі належним чином оформлених накладних та рахунків наданих Постачальником не пізніше 10-ти днів після отримання товару.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
100000
100 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради
ЄДРПОУ:02003528 Досьє YouControl
Контактна особа:ОЗЕРОВА Тетяна
Телефон:380577250682
E-mail:hmdl-5@ukr.net
Місцезнаходження:
61099, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Каденюка, будинок 43
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Філе куряче, заморожене, ДСТУ 3143

500
кілограм
61099 , Україна , Харківська область , Харків , вул.Каденюка, буд.43 ,
по 25-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термічний станзамороженеАктивна09-01-2025, 09:45
ЧастинафілеАктивна09-01-2025, 09:45
Наявність кістокНіАктивна09-01-2025, 09:45
Відповідність ДСТУ 3143ТакАктивна09-01-2025, 09:45
З шкіроюНіАктивна09-01-2025, 09:45
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-01-2025, 09:45:14
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:09-01-2025, 09:44:26
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Спосіб розрахунків – безготівковий. 4.2. Розрахунок за товар здійснюється Замовником шляхом оплати за фактично поставлені товари на підставі належним чином оформлених накладних та рахунків наданих Постачальником не пізніше 10-ти днів після отримання товару. 4.3. Ціна одиниці товару встановлюється в національній валюті України та не може бути змінена в односторонньому порядку до повного виконання сторонами зобов’язань за договором. 4.4. До рахунка додаються: накладна, сертифікати якості.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ