Закупівлю оголошено - 08-01-2025, 18:13. Дата останніх змін - 08-01-2025, 18:13

Картопля (столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221); Горох (сушений, колотий, зелений, першого ґатунку, ДСТУ 7701), згідно коду ДК 021:2015 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Картопля (столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221); Горох (сушений, колотий, зелений, першого ґатунку, ДСТУ 7701), згідно коду ДК 021:2015 03210000-6 —... Державна закупівля - UA-fb6c7783ddcb4aa1a4116cdd1ec07acc Картопля (столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221); Горох (сушений, колотий, зелений, першого ґатунку, ДСТУ 7701), згідно коду ДК 021:2015 03210000-6 — Зернові культури та картопля від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВОЛОЧИСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 08.01.2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-08-008822-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-08-012036-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-01-2025, 18:13
по 13-01-2025, 08:00

Поставка відбуватиметься з січня 2025р. по 30.06.2025 року , малими частинами (партіями): два рази в тиждень (Понеділок, середа з 8.00 до 14.00, згідно заявок від замовника). На кожну партію сертифікат якості, або ін. док., що засвідчує якість продукції. Місце поставки товарів до закладів освіти: Волочиська гімназія (м.Волочиськ, вул.Шкільна, 7), Бальковецький ліцей (с.Бальківці, вул.Набережна, 18А), Курилівська гімназія (с.Курилівка, вул.Шкільна, 6), Копачівська гімназія (с.Копачівка, вул.Шкільна, 1 ),Полянський ліцей (с.Поляни, вул. Свободи 21), Тарнорудська гімназія(с.Тарноруда, вул. Шкільна, 4), Волочиський ЗДО «Зірочка» (м.Волочиськ, вул.Лисенка, 16), Волочиський ЗДО «Ромашка» (м.Волочиськ, вул.Незалежності, 39А), Волочиський ЗДО «Сонечко»( м.Волочиськ, вул.Соборна, 1), Волочиський ЗДО ЦРД «Калинка» (м.Волочиськ, вул.Музейна, 2А), Копачівський ЗДО «Дзвіночок»( с.Копачівка, вул.Целеха, 26), Курилівський ЗДО «Малятко»( с.Курилівка, вул.Центральна, 17),Полянський ЗДО «Веселка»( с.Поляни, вул. Свободи 14), Тарнорудський ЗДО « Малятко»( с.Тарноруда, вул.Шкільна 2А), Склад відділу освіти м.Волочиськ, (вул.Незалежності, 39А).

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
158000
158 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВОЛОЧИСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:40208983 Досьє YouControl
Контактна особа:Дзьоник Ірина Анатоліївна
Телефон:380680596066
E-mail:dzonykiryna@ukr.net
Місцезнаходження:
31200, Україна, Хмельницька область,Волочиськ, вул. Незалежності, будинок 88
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Горох сушений, колотий, зелений, першого ґатунку, ДСТУ 7701

1 000
кілограм
31200 , Україна , Хмельницька область , Волочиськ , вул. Незалежності, 88 ,
по 30-06-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КолірзеленийАктивна08-01-2025, 18:13
ВидколотийАктивна08-01-2025, 18:13
ҐатунокпершийАктивна08-01-2025, 18:13
Відповідність ДСТУ 7701ТакАктивна08-01-2025, 18:13
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

4 000
кілограм
31200 , Україна , Хмельницька область , Волочиськ , вул. Незалежності, 88 ,
по 30-06-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна08-01-2025, 18:13
КласпершийАктивна08-01-2025, 18:13
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна08-01-2025, 18:13
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 18:13:28
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 18:11:05
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки здійснюються Замовником протягом 20 календарних днів після підписання сторонами видаткової накладної та отримання товарно-транспортної накладної на товар, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ