Закупівлю оголошено - 08-01-2025, 17:02. Дата останніх змін - 05-02-2025, 17:05

«Деревина дров’яна непромислового використання І, ІІ та ІІІ груп, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03413000-8 - Паливна деревина»

«Деревина дров’яна непромислового використання І, ІІ та ІІІ груп, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03413000-8 - Паливна деревин... Державна закупівля - UA-2025-01-08-008329-a «Деревина дров’яна непромислового використання І, ІІ та ІІІ груп, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03413000-8 - Паливна деревина» від замовника УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 1/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-08-008329-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-08-010739-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-01-2025, 17:02
по 13-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-01-2025, 17:02
по 16-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 16-01-2025, 13:30
по 16-01-2025, 13:53

Період оскарження умов закупівлі - по 13-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4400000
4 400 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:44 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:44218340 Досьє YouControl
Контактна особа:Світлана Іщук
Телефон:+380983762623
E-mail:svetlana.hodunok@ukr.net
Місцезнаходження:
35800, Україна, Рівненська область,м. Острог, проспект Незалежності, будинок 34 А
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Деревина дров’яна непромислов ...
4 400 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 16-01-2025, 13:30
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Деревина дров’яна непромислового використання І, ІІ та ІІІ груп, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03413000-8 - Паливна деревина»

2 200
метр кубічний
Україна Відповідно до документації
по 31-05-2025
03413000-8
Паливна деревина


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Турчик Олексій Васильович   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 22-01-2025 по 30-01-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Рівненська область, Осова, , , Турчик Олексій Васильович
Остаточна пропозиція:
4 397 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 397 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-01-2025, 11:15
Період подачі оскарження:
по 04-02-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-08-008329-a-b1
Номер договору:
66
Дата підписання договору:
05-02-2025, 16:43
Строк дії договору:
з 05-02-2025 по 31-12-2025
4 397 800 UAH
Ціна договору
4 397 800 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Гаргаун Яна Вікторівна   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 16-01-2025 по 24-01-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , Україна, 49115, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Зоопаркова, будинок 100а, , Яна Гаргаун
Остаточна пропозиція:
4 131 600 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 131 600 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 28-01-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 17-01-25, 15:03:48
24

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Гаргаун Яна Вікторівна (Код – 3127818642) (далі – Учасник) у процедурі відкритих торгів на закупівлю «Деревина дров’яна непромислового використання І, ІІ та ІІІ груп, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03413000-8 - Паливна деревина» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до пункту 1 Розділу 1 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося: «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію довідки з обслуговуючого банку, реквізити якого зазначені у цій Довідці, з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру та про наявність/відсутність простроченої заборгованості за кредитами, що повинна бути видана не раніше дати оприлюднення цих торгів, а також додатково скан-оригіналу довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованого рахунку учасника в банківських установах, що видана не більше 90-ти денної давнини від дати розкриття тендерних пропозицій Учасників». Вказані довідки від обслуговуючого банку та довідка (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованого рахунку учасника в банківських установах відсутні у складі пропозиції учасника; 1.2. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений проект договору. Завізований (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проект договору про закупівлю з заповненням його пунктів(реквізити, ціни) згідно Додатку №6». Зазначений проект договору відсутній у складі пропозиції учасника; 1.3. Відповідно до пункту 2 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції враховувати та дотримуватись позиції Уповноваженого органу щодо роз'яснень окремих положень законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, Учасники повинні підтвердити свою відповідність вимогам етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно рекомендацій Мінекономіки для учасників публічних закупівель. 3 огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника, або учасником політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника, або учасника, щодо призначення уповноваженого працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, положення, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики за рекомендованою формою. Вказані документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.4. Відповідно до пункту 4 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Гарантійного листа про те, що поставка товару буде здійснюватися 2-3 рази на тиждень на наступний день після надання заявки-замовлення.». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.5. Відповідно до пункту 5 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування (доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника) предмету закупівлі - надати гарантійний лист.». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.6. Відповідно до пункту 7 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Листа за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається наступна інформація: щодо наявності вантажного автотранспорту, необхідного здійснення поставки товару за предметом цієї процедури закупівлі та виконання умов договору: • Копії документів, які підтверджують право володіння (користування) Учасника вказаними в довідці автотранспортом. (договір купівлі-продажу/договір оренди з актами приймання-передачі, тощо, а також копію свідоцтва про реєстрацію т/з).». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.7. Відповідно до пункту 10 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники у складі пропозиції повинні надати копію діючого сертифікату на систему управління якістю, щодо оптової торгівлі деревиною та оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, виданого учаснику органом сертифікації, та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи управління якістю учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», якщо від моменту отримання сертифікату, пройшло більше ніж 1 рік, то в такому випадку учасником у складі про-позиції надається - оригінал або належним чином завірена копію звіту по проведеному наглядовому аудиту (Щорічний).». Наданий у складі пропозиції учасника Сертифікат ISO 9001:2015 не містить інформації про відповідність системи управління якістю Учасника щодо оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами. 1.8. Відповідно до пункту 11 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники у складі пропозиції повинні надати копію діючого сертифікату на систему менеджменту протидії корупції, щодо оптової торгівлі деревиною та оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, виданого учаснику органом сертифікації, та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи менеджменту протидії корупції учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)) якщо від моменту отримання сертифікату, пройшло більше ніж 1 рік, то в такому випадку учасником у складі пропозиції надається - оригінал або належним чином завірена копію звіту по проведеному наглядовому аудиту (Щорічний).». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.9. Відповідно до пункту 12 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники у складі пропозиції повинні надати копію діючого сертифікату на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці, щодо оптової торгівлі деревиною та оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, виданого учаснику органом сертифікації, та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи управління охороною здоров'я та безпекою праці, учасника вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування".» якщо від моменту отримання сертифікату, пройшло більше ніж 1 рік, то в такому випадку учасником у складі пропозиції надається - оригінал або належним чином завірена копію звіту по проведеному наглядовому аудиту (Щорічний).». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.10. Відповідно до пункту 13 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасник надає інформацію, у вигляді довідки в довільній формі, про виконані протягом 2023-2024 років аналогічні договори (не менше двох, з підтверджуючими документами (копія не менше двох договорів, зазначених в довідці, та листи-відгуки від Замовника/ків (контрагента/ів), щодо належного виконання аналогічних договорів, що видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. *Аналогічним вважається Договір, щодо поставки Товарів, за кодом ДК 021:2015: 03413000-8 Паливна деревина.». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.11. Відповідно до пункту 15 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Інформації та документів, які підтверджують вимоги замовника, які зазначені в п. 7 Розділу І тендерної документації «Загальні положення», а саме: «.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Погодження щодо мови процедури закупівлі, та мови підготовки тендерної пропозиції учасників, подається у письмовій формі у складі пропозиції учасника у вигляді листа-погодження, довільної форми.». Зазначений лист-погодження відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.12. Відповідно до пункту 16 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Документів та інформації, що передбачені п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації». У складі пропозиції Учасника відсутні «Реєстр наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної про-позиції», «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.», «Згода на обробку персональних даних згідно Додатку №3 до ТД», «Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, учасник в складі тендерної пропозиції надає лист-погодження з даним пунктом щодо формальних помилок»; 1.13. Відповідно до пункту 18 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники у складі пропозиції надають посвідчення та витяг з протоколу/протоколів про проходження навчання із загального курсу охорони праці, щодо «Загальних вимог стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» а також посвідчення та витяг з протоколу/протоколів про проходження перевірки знань з питань пожежної безпеки видане на ім’я керівника Учасника, якщо учасником є юридична особа або на ім’я учасника фізичної особи-підприємця/фізичної особи. В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.14. Відповідно до пункту 19 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Інформації та документи, які підтверджують вимоги замовника, які зазначені в пп. 10 п. 2 Розділу V тендерної документації «Оцінка тендерних пропозицій»: «Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує, що у попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/ї, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано*. Примітка*: У разі, якщо під час виконання господарського договору, укладеного між Замовником та Учасником протягом 2020-2023 років було застосовано оперативно-господарські санкції (передбачені пунктом 4 частини 1, частини 2 статті 236; статті 235; статті 237 Господарського кодексу України) у вигляді відмови від встановлення на майбутнє господарських відносин із Учасником як стороною, яка порушує зобов’язання, Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей – тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. На виконання такого, учасникам необхідно надати у складі пропозиції довідку довільної форми, видану Замовником торгів, не раніше оголошення цієї закупівлі, та не пізніше дати розкриття тендерних пропозицій, зокрема про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником – Управлінням освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради. Замовник надає зазначену Довідку, усім зацікавленим особам.». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.15. Відповідно до пункту 21 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг, про що має бути наданий від учасника гарантійний лист під час подання тендерної пропозиції.». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.16. Відповідно до пункту 23 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасник повинен гарантувати письмово в довільній формі, у складі тендерної пропозиції, відповідним окремим документом, про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах (демпінгу цін) шляхом заниження вартості предмету закупівлі.». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.17. Відповідно до пункту 24 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Форми «Тендерна пропозиція» згідно додатку 1 до тендерної документації.». Надана учасником у складі пропозиції Форма «Тендерна пропозиція» не в повній мірі відповідає вимогам Додатку №1 до Тендерної документації; 1.18. Відповідно до пункту 25 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Лист-згода про погодження з проектом Договору, та погодженням з тим, що Учасник особисто (прибуде для підписання) підпише договір про закупівлю за адресою: м.Острог, проспект Незалежності 34 А.». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.19. Відповідно до Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «На підтвердження вищезазначеної інформації учасник надає лист-підтвердження (довільна форма) за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) про те, що Учасник відповідає за зміст своєї пропозиції, достовірність внесених до неї даних та дотримання норм вказаних нормативно-правових актів.». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.20. Відповідно до пункту 6 Додатку №2 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Оплата за поставлений товар здійснюється після отримання товару. Учасник повинен надати у складі пропозиції Лист-довідку про спроможність власними силами та засобами здійснити Поставку Товарів за відсутності авансу та з відстрочкою оплати, після підписання Видаткових накладних.». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.21. Відповідно до пункту 3 Інших вимог Додатку №2 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують Товар у дорозі і виконують вантажо-розвантажувальні роботи (вантажник та/або експедитор), повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями), копія якої (нової первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка») надається в складі пропозиції. Медична книжка кожного працівника, що здійснює поставку та розвантажувальні роботи має бути чинна на кожну поставку товару. Окрім цього, учасник на водія автотранспорту, а також особи, що буде супроводжувати Товар у дорозі і виконувати вантажо-розвантажувальні роботи (вантажник та/або експедитор), надає у складі пропозиції посвідчення та протоколи або витяги з протоколів, щодо проходження ними навчання та перевірки знань таких осіб з охорони праці, зокрема: Загальний курс з охорони праці, «Правил охорони праці на автомобільному транспорті» та «Правил охорони праці під час вантажно - розвантажувальних робіт». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 Розділу 1 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 1 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 2 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 4 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 5 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 7 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 10 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 11 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 12 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 13 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 15 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 16 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 18 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 19 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 21 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 23 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 24 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 25 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Примітка Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 6 Додатку №2 до Тендерної документації, Пункт 3 Інших вимог Додатку №2 до Тендерної документації, 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Скан-довідки з обслуговуючого банку, з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру та про наявність/відсутність простроченої заборгованості за кредитами, що повинна бути видана не раніше дати оприлюднення цих торгів, а також додатково скан-оригіналу довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованого рахунку учасника в банківських установах, що видана не більше 90-ти денної давнини від дати розкриття тендерних пропозицій Учасників; 3.2. Завізований (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проект договору про закупівлю з заповненням його пунктів(реквізити, ціни) згідно Додатку №6; 3.3. Документи відповідно до пункту 2 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації; 3.4. Гарантійного листа про те, що поставка товару буде здійснюватися 2-3 рази на тиждень на наступний день після надання заявки-замовлення; 3.5. Учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування (доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника) предмету закупівлі - надати гарантійний лист; 3.6. Листа за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається наступна інформація: щодо наявності вантажного автотранспорту, необхідного здійснення поставки товару за предметом цієї процедури закупівлі та виконання умов договору, та копії документів, які підтверджують право володіння (користування) Учасника вказаними в довідці автотранспортом. (договір купівлі-продажу/договір оренди з актами приймання-передачі, тощо, а також копію свідоцтва про реєстрацію т/з); 3.7. Сертифікати відповідно до пунктів 10, 11 та 12 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації; 3.8. Довідку в довільній формі, про виконані протягом 2023-2024 років аналогічні договори (не менше двох, з підтверджуючими документами (копія не менше двох договорів, зазначених в довідці, та листи-відгуки від Замовника/ків (контрагента/ів), щодо належного виконання аналогічних договорів, що видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. *Аналогічним вважається Договір, щодо поставки Товарів, за кодом ДК 021:2015: 03413000-8 Паливна деревина; 3.9. Погодження щодо мови процедури закупівлі, та мови підготовки тендерної пропозиції учасників, у письмовій формі у вигляді листа-погодження; 3.10. «Реєстр наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної про-позиції», «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.», «Згода на обробку персональних даних згідно Додатку №3 до ТД», «Лист-погодження з пунктом щодо формальних помилок»; 3.11. Документи відповідно пункту 18 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації; 3.12. Довідку довільної форми, видану Замовником торгів, не раніше оголошення цієї закупівлі, та не пізніше дати розкриття тендерних пропозицій, зокрема про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником – Управлінням освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради; 3.13. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг, про що має бути наданий від учасника гарантійний лист під час подання тендерної пропозиції; 3.14. Учасник повинен гарантувати письмово в довільній формі, у складі тендерної пропозиції, відповідним окремим документом, про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах (демпінгу цін) шляхом заниження вартості предмету закупівлі$ 3.15. Належним чином заповнену «Форму «Тендерна пропозиція» згідно додатку 1 до тендерної документації; 3.16. Лист-згоду про погодження з проектом Договору, та погодженням з тим, що Учасник особисто (прибуде для підписання) підпише договір про закупівлю за адресою: м.Острог, проспект Незалежності 34 А; 3.17. Документи та інформацію відповідно до Примітки Додатку №4 до Тендерної документації; 3.18. Оплата за поставлений товар здійснюється після отримання товару. Учасник повинен надати у складі пропозиції Лист-довідку про спроможність власними силами та засобами здійснити Поставку Товарів за відсутності авансу та з відстрочкою оплати, після підписання Видаткових накладних; 3.19. Документи та інформацію відповідно до пункту 3 Інших вимог Додатку №2 до Тендерної документації; 3.20. Копію Акту-погодження маршрутів доставки предмету закупівлі до місць (адрес) закладів підпорядкованих Замовнику.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 18-01-25, 15:03:48

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Гаргаун Яна Вікторівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 131 600 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 131 600 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-01-2025, 09:15:57
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Досвід виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Турчик Олексій Васильович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 397 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 397 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-01-2025, 11:05:15
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Досвід виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:06:04
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:02:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:02:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:02:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:02:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:02:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:02:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:02:21
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:04:49
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:02:18
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:02:18
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:02:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:02:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:02:18
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:02:18
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:02:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:02:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:02:18
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:02:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:02:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:02:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:02:18
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:02:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:02:18
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:02:18
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 08-01-2025, 17:02:18
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 08-01-2025, 17:02:18
              Дата архівування:
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:02:18
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Деревина дров’яна непромислового використання І, ІІ та ІІІ груп, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03413000-8 - Паливна деревина»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Досвід виконання аналогічного договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:02:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ