Закупівлю оголошено - 08-01-2025, 15:57. Дата останніх змін - 08-01-2025, 16:02

Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, батон, кекси, ДК 021:2015 – 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, батон, кекси, ДК 021:2015 – 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби... Державна закупівля - UA-2025-01-08-007056-a Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, батон, кекси, ДК 021:2015 – 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби від замовника Комунальна установа "Бахмутський психоневрологічний інтернат" від 1/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-08-007056-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-08-007462-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-01-2025, 15:57
по 13-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-01-2025, 15:57
по 16-01-2025, 16:02
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 17-01-2025, 15:35

Період оскарження умов закупівлі - по 13-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
677163
677 163 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:6 771,60 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:20 314,89 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальна установа "Бахмутський психоневрологічний інтернат"
ЄДРПОУ:03190277 Досьє YouControl
Контактна особа:Кубрак Світлана Вікторівна
Телефон:+380990977853
E-mail:svkubrak71@gmail.com
Місцезнаходження:
84570, Україна, Донецька область,Весела Долина, вул. Зелена, 7
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Хліб пшеничний, хліб житньо-пш ...
677 163 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-01-2025, 15:35
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Хліб пшеничний 1 гатунку

3 350
кілограм
36372 Україна Полтавська область Миргородський район, с. Веприк вул. Заводська, буд. 4
по 31-12-2025
15811100-7
Хліб


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Батон пшеничний нарізний вищого гатунку

3 350
кілограм
36372 Україна Полтавська область Миргородський район, с. Веприк вул. Заводська, буд. 4
по 31-12-2025
15811100-7
Хліб


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Хліб житньо-пшеничний 1 гатунку

6 700
кілограм
36372 Україна Полтавська область Миргородський район, с. Веприк вул. Заводська, буд. 4
по 31-12-2025
15811100-7
Хліб


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кекс

214
кілограм
36372 Україна Полтавська область Миргородський район, с. Веприк вул. Заводська, буд. 4
по 31-12-2025
15812122-4
Солодкі пироги


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 15:57:17
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції
      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 16:01:55
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 15:57:17
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              8. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, батон, кекси
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Форму Гарантії забезпечення пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – Форма). Замовник вимагає надання Гарантії згідно з Формою. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 3% від суми лоту – 20 314,89 (двадцять тисяч триста чотирнадцять гривень 89 копійок). Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про залишок коштів на рахунку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 3 % від суми лоту - 20 314,89 (двадцять тисяч триста чотирнадцять гривень 89 копійок) за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Комунальна установа «Бахмутський психоневрологічний інтернат», Юридична адреса: 84570, Україна, Донецька область, Бахмутський район, с. Весела Долина, вул. Зелена, 7 Фактичне місцезнаходження: 36372, Україна, Полтавська область, Миргородський район, с. Веприк , вул. Заводська, буд. 4 ЄДРПОУ 03190277 IBAN № UA 848201720355109005003030941 банк ДКСУ, м. Київ; МФО 820172
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, батон, кекси
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              Забезпечення виконання договору , Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою* Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що ним буде надано забезпечення виконання договору у строки та на умовах встановлених у цій тендерній документації. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на Комунальна установа «Бахмутський психоневрологічний інтернат», Юридична адреса: 84570, Україна, Донецька область, Бахмутський район, с. Весела Долина, вул. Зелена, 7 Фактичне місцезнаходження: 36372, Україна, Полтавська область, Миргородський район, с. Веприк , вул. Заводська, буд. 4 ЄДРПОУ 03190277 IBAN № UA 848201720355109005003030941 банк ДКСУ, м. Київ; МФО 820172 в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору становить 5 відсотків від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю.
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              депозит , Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на Комунальна установа «Бахмутський психоневрологічний інтернат», Юридична адреса: 84570, Україна, Донецька область, Бахмутський район, с. Весела Долина, вул. Зелена, 7 Фактичне місцезнаходження: 36372, Україна, Полтавська область, Миргородський район, с. Веприк , вул. Заводська, буд. 4 ЄДРПОУ 03190277 IBAN № UA 848201720355109005003030941 банк ДКСУ, м. Київ; МФО 820172
              Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством, установою чи організацією, оскільки це створює зайві ризики для Замовника.
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              депозит , Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом п’яти банківських днів у наступних випадках: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.
              Форма забезпечення
              Іншій формі
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              депозит , Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на Комунальна установа «Бахмутський психоневрологічний інтернат», Юридична адреса: 84570, Україна, Донецька область, Бахмутський район, с. Весела Долина, вул. Зелена, 7 Фактичне місцезнаходження: 36372, Україна, Полтавська область, Миргородський район, с. Веприк , вул. Заводська, буд. 4 ЄДРПОУ 03190277 IBAN № UA 848201720355109005003030941 банк ДКСУ, м. Київ; МФО 820172
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, батон, кекси
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Учасник надає у складі тендерної пропозиції скановану з оригіналу інформаційну довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про наявність складських приміщень, необхідних для виконання договору, в якої зазначається інформація про найменування, кількість, термін експлуатації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              , В підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає: Якщо Споруди для зберігання товарів належать Учаснику на праві власності, він повинен надати документи, що підтверджують право власності відповідних будівель, споруд (витяг з Державного реєстру або Інформація про зареєстровані права та їх обтяження, отримана в електронній чи паперовій формі з реєстру речових прав на нерухоме майно), в іншому випадку – договори оренди об’єктів нерухомості (чи суборенди, позички); або договори про надання послуг зберігання товарів, що є предметом закупівлі. Окрім цього, разом з договорами (оренди нерухомого майна, чи про надання послуг зберігання, чи суборенди нерухомого майна (складу), чи позички нерухомого майна (складу) учасник повинен надати документи щодо власника відповідних будівель (складу). Такими документами є витяг з Державного реєстру або Інформація про зареєстровані права та їх обтяження, отримана в електронній чи паперовій формі, а саме на споруди (приміщення). У випадку, якщо учасник користується приміщенням (складом) за договором суборенди, то він повинен надати договір оренди, укладений між власником, та особою, яка передала учаснику приміщення у користування за договором суборенди. У випадку користування приміщенням за договором суборенди, учасник, також, повинен надати лист, адресований орендодавцю за договором суборенди, у якому власник приміщення надає йому дозвіл на передачу приміщення у суборенду конкретному учаснику закупівлі. Строк дії договорів повинен бути не менш ніж дія договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю. 1.3Копії документів, які підтверджують надання послуг з дератизації, дезінсекції та профілактичної дезінфекції в складських приміщеннях (виконання робіт) за один місяць, завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання) 1.4 Учасник надає у складі тендерної пропозиції скановану з оригіналу інформаційну довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання), про наявність автотранспорту, необхідного для виконання договору, пристосованого для перевезення товарів, що є предметом закупівлі. У довідці зазначається інформація про автомобільний транспорт (найменування, реєстраційний номер), що буде використовуватися для транспортування предмету закупівлі до місця призначення відповідно до Договору про закупівлю. 1.5 Учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію договору оренди (або користування або надання відповідних послуг), що містить інформацію про модель та реєстраційний номер транспортного засобу (якщо учасник користується ним на договірних засадах), а також скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Якщо ця техніка належить учаснику на праві власності, то надається лише скан-копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Строк дії договорів оренди (або користування або надання відповідних послуг) повинен(ні) бути не менш ніж дія договору про закупівлю. 1.6.Копії документів, які підтверджують надання послуг з профілактичної дезінфекції транспортних засобів (виконання робіт) за один місяць, завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання) 1.7.Довідку про санітарну обробку автомобіля, з відміткою дійсною на момент розкриття тендерних пропозицій. 1.8.Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ що підтверджує надання послуги з поводження з побутовими відходами.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, батон, кекси
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що необхідні для поставки товару в повному обсязі та в зазначені у проекті договору терміни.
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що необхідні для поставки товару в повному обсязі та в зазначені у проекті договору терміни. 2.2. завірені Учасником копії дійсних на дату розкриття тендерних пропозицій особистих медичних книжок (форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом МОЗ України №150 від 21.02.2013) працівників Учасника, які зобов’язані проходити періодичний медичний огляд, у тому числі керівника (крім осіб, шо не матимуть контакту з предметом закупівлі) з відмітками про вчасне проходження медогляду, заповнених на підставі ІНСТРУКЦІЇ щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом МОЗ України №150 від 21.02.2013 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 за № 662/23194; 2.3. завірені Учасником копії трудових книжок працівників (усі заповнені сторінки), що зазначені у довідці, із відповідним записом про прийняття на роботу на відповідну посаду, або завірену Учасником копію трудового договору, або завірену Учасником копію договору цивільно-правового характеру; 2.4. якщо посада передбачає керування транспортним засобом, завірені Учасником копії документів, які підтверджують право на керування транспортним засобом відповідної категорії; 2.5. скановані з оригіналу листи-згоди на обробку персональних даних осіб, чиї персональні дані надаються; 2.6. З метою запобігання виникненню захворювань, поширенню масових інфекційних захворювань, отруєнь, у тому числі харчових на виконання вимог ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист населення від інфекційних хвороб» та ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасник повинен надати у складі пропозиції «Довідки про проходження гігієнічного навчання працівників, які підлягають обов'язковим профілактичним оглядам відповідно до частини першої та шостої статті 21 закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» на всіх працівників Учасника, які зобов’язані проходити періодичний медичний огляд, у тому числі керівника (крім осіб, що не матимуть контакту з предметом закупівлі), що видані не раніше 2024 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, батон, кекси
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Довідка про наявність досвіду виконання договору(-ів) щодо постачання товару, аналогічного предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією, відповідно до Таблиці 2 (в довідці повинно бути вказано не менше 1-го договору):
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 15:57:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Таблиця 2 Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору № п/п Назва організації, з якою укладено договір Предмет закупівлі Роки виконання Вартість, грн. 3.2. До довідки додаються: скан-копії договору(-ів) щодо постачання товару, аналогічного предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією, наведених у Таблиці 2, з усіма додатками (у випадку їх наявності); 3.3. Оригінал або завірена копія листа-відгука (всіх листів-відгуків), від Замовника (Замовників), з яким (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ