Закупівлю оголошено - 08-01-2025, 14:32. Дата останніх змін - 08-01-2025, 14:32

Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143

Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143... Державна закупівля - UA-2025-01-08-005144-a Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143 від замовника Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради від 1/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-08-005144-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-08-007140-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-01-2025, 14:32
по 11-01-2025, 12:00

Постачальник здійснює поставку та відвантаження товару згідно дислокації закладів освіти Інгулецького району м. Кривого Рогу Дніпропетровської області , щотижня - понеділок, середа та згідно замовлення (з 8:00 по 15:00 год.).

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
378180
378 180 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
ЄДРПОУ:02142276 Досьє YouControl
Контактна особа:Молоткова Лілія Валеріївна
Телефон:+380680289228
E-mail:lilija_m0205@ukr.net
Місцезнаходження:
50026, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143

2 200
кілограм
50026 , Україна , Дніпропетровська область , місто Кривий Ріг , площа Гірницької Слави,1 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ЧастинафілеАктивна08-01-2025, 14:31
Термічний станохолодженеАктивна08-01-2025, 14:31
Відповідність ДСТУ 3143ТакАктивна08-01-2025, 14:31
З шкіроюНіАктивна08-01-2025, 14:31
Наявність кістокНіАктивна08-01-2025, 14:31
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 14:32:31
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 14:31:03
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 15 календарних днів з дня його надходження до відділу освіти.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ