Закупівлю оголошено - 08-01-2025, 13:49. Дата останніх змін - 08-01-2025, 13:49

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-01-08-004432-a Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 від замовника ГВІЗДЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА від 1/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-08-004432-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-08-005972-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-01-2025, 13:49
по 13-01-2025, 13:44

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 (поставка партіями на підставі заявки Замовника до 31.12.2025 року в освітні заклади згідно договору, що додається)

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
32200
32 200 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ГВІЗДЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЄДРПОУ:20539347 Досьє YouControl
Контактна особа:Володимир Филипчук
Телефон:+380668366583
E-mail:rada.gvizdets.tender@ukr.net
Місцезнаходження:
78260, Україна, Івано-Франківська область,смт. Гвіздець, вул. Українська, буд. 3
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221

1 400
кілограм
78260 , Україна , Івано-Франківська область , селище Гвіздець, село Старий Гвіздець, село Кулачківці, село Остапківці , вул. І.Франка, 43, вул. С.Стрільців, 13А, вул. С.Стрільців, 42, вул. І.Франка, 105 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КласекстраАктивна08-01-2025, 13:48
Термін збиранняпізняАктивна08-01-2025, 13:48
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна08-01-2025, 13:48
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 13:49:48
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 13:48:32
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата вартості кожної поставленої партії товару Замовником здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Учасника визначеними у договорі після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на оплату поставленого товару (далі накладна) протягом 10 банківських днів з дати прийняття товару Замовником за актом передання-прийняття товару. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник має право оплатити Товар протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ