Закупівлю оголошено - 08-01-2025, 13:03. Дата останніх змін - 08-01-2025, 13:03

Сік грушево-яблучний 100%, відновлений, пастеризований за кодом ДК 021:2015-15320000-7 Фруктові та овочеві соки

Сік грушево-яблучний 100%, відновлений, пастеризований за кодом ДК 021:2015-15320000-7 Фруктові та овочеві соки... Державна закупівля - UA-2025-01-08-003822-a Сік грушево-яблучний 100%, відновлений, пастеризований за кодом ДК 021:2015-15320000-7 Фруктові та овочеві соки від замовника Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради від 1/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-08-003822-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-08-005407-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-01-2025, 13:03
по 13-01-2025, 08:00

Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом післяоплати Замовником. Факт передачі Постачальником та приймання Замовником Товару підтверджується видатковою накладною за підписом із зазначенням прізвища та ініціалів уповноважених осіб Сторін та скріплюється печатками (у разі використання). Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в Договорі, на підставі видаткової накладної за поставлений товар та наданого рахунку на оплату товару, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником вище зазначених документів. У випадку затримки оплати Замовником як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти календарних днів з моменту надходження коштів на рахунок. Термін поставки - до 31.12.2025 року. Поставка товару здійснюється щоденно, окрім вихідних днів до 07:00 ранку на склад Замовника. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування. Поставка товару здійснюється за адресами замовника зазначеними в додатку 2 проєкту договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
497500
497 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
ЄДРПОУ:02146920 Досьє YouControl
Контактна особа:Баковець Анастасія Олександрівна
Телефон:380974645784
E-mail:anastasiia.bakovets@gmail.com
Місцезнаходження:
29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул. Грушевського, буд. 53
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сік грушево-яблучний 100%, відновлений, пастеризований

11 800
літр
Україна ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидвідновленийАктивна08-01-2025, 13:03
Основа сокугрушаАктивна08-01-2025, 13:03
Спосіб обробкипастеризованийАктивна08-01-2025, 13:03
ДодаткияблукоАктивна08-01-2025, 13:03
Кількість соку або плодової частини у складі100Активна08-01-2025, 13:03
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 13:02:57
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 13:03:03
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом післяоплати Замовником. Факт передачі Постачальником та приймання Замовником Товару підтверджується видатковою накладною за підписом із зазначенням прізвища та ініціалів уповноважених осіб Сторін та скріплюється печатками (у разі використання). Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в Договорі, на підставі видаткової накладної за поставлений товар та наданого рахунку на оплату товару, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником вище зазначених документів. У випадку затримки оплати Замовником як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти календарних днів з моменту надходження коштів на рахунок
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ