ДК 021:2015:15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (CPV) Ядра волоських горіхів, четвертинки, першого сорту(пакування виробника , ДСТУ) Ціна на товар встановлена в національній валюті України. В ціну включаються всі затрати учасника, пов’язані з виконанням Договору, в т. ч. витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів). У ціну товару повинно входити упаковка, розфасовка. Ядра волоських горіхів, четвертинки, першого сорту 2024-25 року. На тарі чи етикетці повинно бути : назву товару; калорійність та поживну цінність; кінцеву дату споживання «Вжити до» чи дату виготовлення та строк придатності; гранично-допустимий відхил від номінальної кількості (на спожиткову тару); назву, повну адресу і телефон виробника, адресу потужностей (об’єкта)виробництва. Залишок терміну зберігання на момент поставки повинен складати не менше, ніж 80% загального терміну придатності споживання. Якість повинна підтверджуватися декларацією виробника (постачальника) або посвідченням про якість, або сертифікатом відповідності, або іншим документом в якому обов’язково зазначені висновки санітарно-епідеміологічних експертиз. Оплата за поставлений товар Замовником здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів після підписання накладних. Постачання товару відбувається відповідно до заявок Замовника партіями: 2 рази в тиждень від 1 кг, і повинна відповідати вимогам державних стандартів, а також іншій нормативно-технічній документації. Продукти харчування постачаються за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність та якість. Забороняється завозити недоброякісний товар. На недоброякісний товар складається акт і такий товар повертається Постачальнику. Постачальник зобов’язаний замінити товар в продовж 2-х годин від моменту виявлення. Забороняється завозити без наявності супровідних документів щодо якості та безпеки, візуально сумнівна продукція не приймається. Поставка здійснюється транспортом Постачальника. Автотранспорт повинен мати санітарний паспорт/довідку про проходження санітарної обробки чинний на весь період дії договору. Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні мати медичні книжки. Поставка товару здійснюється в день зазначений в замовленні Замовника в період з 9.00 до 13.00 год. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим на момент поставки. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника та за рахунок Постачальника. Споживча та транспортна тара повинна мати маркування відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Поставка товару: до 31.12.2025 року або до повного виконання договірних зобов’язань. Місце поставки визначено у Додатку 1 до договору. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 15330000-0.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 82 250 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Львівський державний музичний ліцей імені С.Крушельницької |
ЄДРПОУ: | 02214231 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Оксана Бабій |
Телефон: | +380322762411 |
E-mail: | bedronka1991@ukr.net |
Місцезнаходження: | 79005, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. ЗЕЛЕНА, будинок 10 |
0 |