Закупівлю оголошено - 07-01-2025, 20:52. Дата останніх змін - 07-01-2025, 20:52

Філе індички, охолоджене, ДСТУ 3143

Філе індички, охолоджене, ДСТУ 3143... Державна закупівля - UA-2025-01-07-008060-a Філе індички, охолоджене, ДСТУ 3143 від замовника Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №3 "Веселка" Чернівецької міської ради від 1/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-07-008060-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-07-010673-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-01-2025, 20:52
по 10-01-2025, 10:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
41250
41 250 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №3 "Веселка" Чернівецької міської ради
ЄДРПОУ:21430673 Досьє YouControl
Контактна особа:Ірина Рус
Телефон:+380990187636
E-mail:rus0rio@ukr.net
Місцезнаходження:
58003, Україна, Чернівецька область,м.Чернівці, вул.Кармелюка Устима, будинок 43-А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Філе індички, охолоджене, ДСТУ 3143

150
кілограм
58003 , Україна , Чернівецька область , м.Чернівці , вул. Кармелюка Устима, 43-А ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термічний станохолодженеАктивна07-01-2025, 20:51
ЧастинафілеАктивна07-01-2025, 20:51
Відповідність ДСТУ 3143ТакАктивна07-01-2025, 20:51
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 20:52:37
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 20:51:21
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          7
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ