Закупівлю оголошено - 07-01-2025, 15:51. Дата останніх змін - 07-01-2025, 15:51

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-01-07-006188-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня №6 Шевченківського району міста Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської Міської Державної Адміністрації) від 1/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-07-006188-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-07-008198-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-01-2025, 15:51
по 10-01-2025, 12:00

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 Поставка січень - березень 2025 р. один раз на місяць по 220 кг

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
20150
20 150 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня №6 Шевченківського району міста Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської Міської Державної Адміністрації)
ЄДРПОУ:26387019 Досьє YouControl
Сайт:http://dkl6.itmed.org
Контактна особа:Інна Мустафаєва
Телефон:+380506656843
E-mail:tender-dkl6@ukr.net
Місцезнаходження:
01024, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Терещенківська, 23-25/10
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

650
кілограм
01024 , Україна , Київська область , м. Київ , вул. Терещенківська, 23-25/10 ,
з 10-01-2025 по 31-03-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КласпершийАктивна07-01-2025, 15:50
Термін збиранняпізняАктивна07-01-2025, 15:50
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна07-01-2025, 15:50
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 15:51:07
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 15:50:21
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом поставки Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дати одержання Товару, що підтверджується підписаними Сторонами видатковими накладними.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ