Закупівлю оголошено - 07-01-2025, 14:42. Дата останніх змін - 07-01-2025, 14:42

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-01-07-004964-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласна клінічна спеціалізована лікарня" від 1/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-07-004964-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-07-006347-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-01-2025, 14:42
по 10-01-2025, 00:00

Товар поставляється партіями згідно замовлення, наданого Замовником протягом двох робочих днів з моменту надання замовлення. Кожна партія повинна супроводжуватися сертифікатом якості/декларацією виробника, виданими виробником. Термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від встановлених термінів зберігання для кожної окремої партії.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
420000
420 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласна клінічна спеціалізована лікарня"
ЄДРПОУ:02000369 Досьє YouControl
Контактна особа:Тетяна Слєпиніна
Телефон:+380975211915
E-mail:tanyasl82@ukr.net
Місцезнаходження:
42001, Україна, Сумська область,місто Ромни, б. Європейський, будинок 29
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

14 000
кілограм
42001 , Україна , Сумська область , м.Ромни , б.Європейський, буд.29 ,
по 31-08-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КласпершийАктивна07-01-2025, 14:41
Термін збиранняпізняАктивна07-01-2025, 14:41
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна07-01-2025, 14:41
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 14:42:55
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 14:41:42
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання. Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику на підставі виставленого рахунку-фактури з відстрочкою платежу до 30 календарних днів.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ